OİM Müşteri Temsilcisi Botu

Kaç gündür müşteri temsilcilerinize OİM üstünden yazıyorum ve artık bot kullanıldığını düşünüyorum forumdaki cevapları vermedikleri için. Sürekli aynı mesajla kaç yerde cevap aldım kopyala yapıştır sadece. Ben 2 yıldır TurkNet’e geçmek için bekliyordum ve dayanamayıp taahhütümü bozdum ve özellikle sordum bağlantım kopar mı diye çünkü işlerim var aksamasını istemiyorum dedim telefondaki temsilciniz hayır kesilmez dedi ve geçiş sürecinde 2 gün internetsiz kaldım ve şu anda da bu durumu yaşıyorum sürekli ping ve destek kaydına verilen oto cevaplar. Müşteri temsilciliğinde rezilsiniz ve şu durumların çözülmesi için buraya yazma ihtiyacı hissettim. Umarım bağlantı sorunları da bir an önce çözülür çünkü şu geçişin böyle olacağını hiç hayal etmemiştim. TurkNet’in gerçek kalitesini, o sürekli diğer servis sağlayıcısındayken özendiğim kalitesini görmek dileğiyle…

1 Beğeni

Ping değerleriniz her zaman mi yüksek ? Yoksa günün her dakikası böyle mi ?

Günün belli saatlerinde oluyor ama sorunum o değil sorunum müşteri hizmetlerinin bana hem geçişte yaşattığı sorunlar hem de şimdiki yapılan oto cevaplar.

Yaşadığınız sorun geçişte dsl sinyalinin gitmesi ise bu normal bir süreç. TT ekipleri fiziksel port değişimi işlemi yapacağında her iki sağlayıcıdan da dsl sinyalinin kesilmesini talep ediyor diye biliyorum.

1 Beğeni