Oi̇m neden destek kaydinin i̇çeri̇ği̇ni̇ deği̇şti̇ri̇yor?

Ben hız problemi için destek kaydı açıyorum 3 gündür, ama onlar her defasında bunu sık sık kopma olarak değiştiriyorlar. Burada art niyet mi var? Hızımı düzeltmedikleri için mi böyle yapıyorlar. Her defasunda yazıyorum bende kopma falan yok hız problemim var diye

Eğer gün içinde sık sık kopuyorsa ya da kapatıp açıyorsanız oim otomatik olarak bunu algılıyor ve o konuya çeviriyor.

2 Beğeni

Elektrik gidiyor 2 3 defa günde.

Peki nasıl olacak hocam sorunu bildiriyoruz böyle oluyor işte

Kayıtta üstüne basa basa yaşadığınız sorunu belirtin. Sorunun yaşandığı vakitlerde 15 dakika aralıklarla kablolu olduğu belli olacak şekilde hız testi ve tracert sonucu yapıp yollayın

1 Beğeni

Yollafım iki kere hocam. Hatta şimdi tekrar güncelleme yapıp hız performans olarak değiştirdiler.

İlgili konu için network birimimiz gerekli kontrolleri sağlamış ve sorunun çözümlenmesi için önümüzdeki günlerde en kısa zamanda veri yolu genişliği ve sunucu yükseltmesi sağlayarak performans kaybı engellenecektir. İyi günler dilerim

Performans kaybının 75 ten 10 a düşmesi normalmi bu fark? Fsrk 20 olur 30 olur ama 60 olmaz. Belliki başka bir sorun var

sen gene iyisin dostum daha 2 gün oldu aldığım en yüksek hız 5 bana da aktif altyapıdasınız 100 e kadar verebiliriz dediler. geçtiğimize pişman olduk

1 Beğeni

Bunlar gerçekten milleti kandırmaktan başka birşey yapmıyorlar bence. Ben diyorumki parasında değilim en üst paketi tanımlayın sadece ve sadece 30 mbps hız alayım üstündede olmasın bunu bile beceremiyorlar vermiyorlar. Benim kablom iyi modemim iyi yakınım santrale altyapı 100 e kadarda destekliyor biri çıkıp insan gibi sorun nedir sebep nedir bakmıyor sadece bizi perişan ediyorlar ve bunun hesabını hiçkimseye vermiyorlar beni ençokda üzen şey bu

Destek kaydı açtınız ise oradan gelecek cevabı beklemeniz gerekiyor. Forumda sürekli konu açarak arızanızız çözüm süresini kısaltamazsınız, aynı şekilde online işlem merkezi üzerinden de peş peşe kayıt açarak yapamazsınız. Bunlar forumda bizim iş yükümüzü arttırıyor ve başkalarının sorunlarına bakmaya zaman bırakmıyor. Lütfen biraz daha düşünceli davranın.

1 Beğeni

Tamam ben hatalıyım konu açmada. Ama demekki hiçbir çözüm yok o yüzden açıyorum? Burada sizde hiç sorun yokmu yani?

Ben delimiyim ikide bir konu açayım? Demekki kimse sorunla ilgilenmiyor çözmüyor ve kullanmak için para ödediğim şeyi kullanamıyorum hala benmi suçluyum?

O zaman son bişey alın o yalan dolan internetiniz size kalsın, bu saatten sonra bu interneti kullanmak insanın kendisine hakarettir. Ben o kadar masraf yaptım şu geldiğüm noktaya bak be insan cinayet işler anasını satayım.

Burası bir forum çözüm merkezi değil. Biz de TurkNet çalışanı değiliz. Gönüllü olarak sizlere yardımcı olmaya çalışıyoruz. Size açıklama yaptım destek kaydı üzerinden ne şekilde yardım talep edeceğinizi. İyi geceler dilerim