Neredeyse 1 hafta olacak internetsiz kaldığımdan dolayı da çok sıkıntı oluyor.Bilgi verebilir misiniz lütfen
Müşteri Hizmetleri ile görüştünüz mü? Çünkü size kargoya verildi-verilmedi bilgisi verilmese de bir bakmışsınız kargo kapınızda olabiliyor.
müşteri hizmetleriyle nasıl görüşeceğimi bilmiyorum birkaç kere denedim ama sadece sesli yanıt vardı
Online işlem merkezi üzerinden kayıt açıp sorabilirsiniz. Google da TurkNet OİM olarak aratır iseniz bulabilirsiniz
Bağlantıyla ilgili destek talebi aç oraya bağlantımla ilgili görüşme sağlaya bilir miyizde ararlar açmayı bilemiyorsan anlatırım
açıkçası açmayı maalesef bilmiyorum anlatırsan sevinirim
Cemal ile TurkNet İletişim Hizmetleri A.Ş. <turknet1@discoursemail.com>, 2 Eki 2020 Cum, 21:26 tarihinde şunu yazdı:
On-line girdiğin anda alta yardım merkezi ne tıkla şikayete tıkla. Bağlantı hizmet kalitesine tıkla en alta in internet hizmetimle ilgili şikayet oluştur yazıyor oraya yaz