Benim aboneliğim kurulalı 10 gün oldu ve 10 gündür IP alamıyorum sıfır bağlantı. Türk Telekom port bağlantısında bir sıkıntı olmadığını söyledi, modem kurulumunu tekrar yapmamı söyleyen TurkNet de modemi destek ekibi gönderip kontrol ettirdi, teknik destek modemi resetleyip kendisi de kurdu yine olumsuz sonuç alınca port bağlantılarında sıkıntı olabileceğini söyledi. Modem ayarlarını çok kurcaladım, tekrar tekrar kurdum, farklı farklı ayarlar denedim internetten araştırarak fakat ne yaptıysam bağlantı yine de sağlanamadı. Ne yapacağımı şaşırdım cidden. 11. güne girdik bakalım internet görebilecek miyiz Tek merakım şu; 11 gündür bir türlü internete bağlanamayışımın sebebi nedir ki acaba?
Aktivasyon kısmında bir sorun olabilir. Destek kaydınız üzerinden verilecek cevapları bekleyin.
Destek kaydından verilen cevaplar hep hizmetin modeme ulaştığı ve modemi tekrar kurup baştan başlatmamı söylüyor. Hepsini yapmama rağmen hala bir bağlantı kurabilmiş değilim tekrar tekrar yaptım kurulumu maalesef sonuç hep olumsuz.
sonrasında bana bunu atıyor sürekli teknik destek
Modem kullanıcı adın şifrende bir yanlışlık değil mi? Acaba modeme yanlış mı kaydediyorsun?
hocam 20 kere kurdum yanlış olması imkansız hane hane yazdım girdim yok öyle bir dünya
Aynı sorunu bende yaşadım modeminizi kurarken ıpv6 ve ıpv4 şekilde kurmayın sadece ıpv4 ile kurun internetiniz gelicektir.
Deniyorum teşekkürler
Bir farklılık olmadı hocam şu ana kadar
Modem loglarına gözattınız mı? Belki yardımcı olabilecek bişeyler vardır. Kullanıcı adında yada şifrede hata varsa zaten loglarda bunu söyler/yazar. Bir kontrol edin isterseniz
07.01.2021 den beri bendede aynı sorun var son 3 gündür sinyalde gitti çözüm yok topu sürekli Türk Telekoma atıyorlar ama çözüm yok ilgi yok çünki TurkNet müşteri hizmetlerine ulaşmak için sadece iptal ettiğinizde ulaşabiliyorsunuz.
Modem iadesi gerçekleştiriyorum. Farklı bir modemde tekrar deneyeceğim bağlantı kurmayı.