Neden uzaktaki saha dolabını kullanıyorum?

Herkese merhaba, arkadaşlar daha önce bu konuyla ilgili gönderi paylaşmıştım. Şuan hali hazırda TurkNet adsl yapa müşterisiyim yaklaşık olarak 2850 metre ötedeki santralden hizmet alıyormuşum. Mahallemize 3 ay önce iki adet vdsl dolabı kondu, dün altyapı sorgulaması yaptığımda dolapların aktif olduğunu gördüm ve 35 mbps vdsl alabileceğim yazıyor. TurkNet Online İşlem Merkezi’den paket değişikliği için kayıt bıraktım “Bölgenizde vdsl çalışması gözükmemekte” dediler. Türk Telekomu aradım onlar ise 35 mbps vdsl alabileceğimi söylediler. Merak ettiğim bir şey var mahallemize konulan dolaplar ile evimizin arasındaki mesafe en fazla 40 metre, ama altyapı sorgulaması yaptığımda 550 metre ötedeki dolaptan hizmet alabileceğim gözüküyor. Demek istediğim bölgemize konulan diğer vdsl dolaplar da aktif olmus ama beni 550 metre ötedeki dolaba yerleştirmisler, Mahallemizde 10 tane ev var onların da altyapı sorgulamasını yaptım benim gibi diğer 8 ev de 35 mbps alabileceği gözüküyor ama diğer 2 evin 65 mbps alabileceği gözüküyor cidden şaşırıyorum bu duruma. Türktelekom müdürlüğüne gitsem bu konu hakkında yardımcı olurlar mı, kendi mahallemizdeki dolaptan hizmet almamın imkanı var mıdır ? Daha önce böyle bir problemi çözen oldu mu aranızda

Hangi hatların hangi saha dolabı/santral e bağlanacağına Türk Telekom Proje Ekibi tarafından karar verilmektedir. Bu konu hakkında detaylı bilgi almak için bağlı olduğunuz Türk Telekom Bölge Müdürlüğü’ne gidebilirsiniz. Toplu imza ile dilekçe bırakmanızı öneririm.

2 Beğeni

Hocam komşularınızın adresini girerek sorgulama yapar mısınız ? Ekran görüntüsü paylaşın. YAPA’daymışsınız. VAE’ye geçiş yapın.

1 Beğeni

Evet hocam suan yapadayım, Vae geçişi için o kadar destek kaydı açtım ki TurkNet yetkilileri beni bir türlü vae’ye geçirmiyor. Mahallemizdeki yan komşumuzun alt yapı sorgulaması bu da

Ekran görüntüsünü destek kaydına ekleyerek vae’ye geçişinizi tekrar talep edin hocam.

Onu da yaptım hocam ama TurkNet beni vaeye taşımamakta ısrar ediyor, türktelekomu ve netspeedi aradım vdsl dolaplarını aktif olduğunu söylediler, özellikle türk telekom müşteri hizmeti kesin bir şekilde vdsle geçebileceğimi söylüyor. TurkNet yapa müşterisini kaybetmek istemediğinden bana sorun çıkarıyor gibime geldi. Ben de netspeed’e geçmeye karar verdim maalesef TurkNet ile yolumuz buraya kadarmış

Facebook üzerinde yorumu yazdım. Buradan tekrar yazmaya gerek yok sanırım. Hayırlı olsun tekrardan

1 Beğeni


TurkNet müşteri temsilcisi paket değişikliği talebime böyle bir cevap verdi, Burada benlik bir problem olmadığını, türk telekom ile kendi aralarındaki sözleşmeden dolayı yapa müşterisini vdsl vae porta geçiremeyeceğini mi söylüyor yoksa ben mi yanlış anladım, forumda bir cok arkadasın vdsl altyapısı aktif edildiginde vae altyapıya geçmelerinde bir sorun olmadığını görmüştüm peki şuan neden böyle bir engel çıktı önüme anlamadım, benim bu aşamasından sonra ne yapmam gerekli bu konuda tecrübeli arkadaşlar yardımcı olabilir mi

Burada ne denmek isteniyor yardımcı olabilir misiniz @EFG bey