Nazar Değmesin

1 Beğeni

elektrik kesilmezse hedef 30 gün :smiley:

2 Beğeni

2 Beğeni

Moraliniz bozulmasın diye benim kullanımımı atayacağım buraya

3 Beğeni

Maalesef 13 gün önce elektrikler kesildi :smile:

1 Beğeni


fiber kullandığım için kaç gündür aktif bağlıyım göremiyorum ama nazar değmesin.

2 Beğeni

Fibere göre kaybınız fazla değil mi ya?

@muhep eğer direkt olarak modeme bağlı olsaydım dediğin gibi kaybım fazlaydı ama arada bir acces point alan genişletici var ana modemden kabloyla 96 -97 MB i görüyorum.

1 Beğeni

Windows uygulamasını kullanmışsınız galiba. Bu uygulama sorunlu bence ya. FTTH altyapıdayım. Bende chrome üzerine 95 çok rahat çıkarken bu speedtest masaüstü uygulamasında 95leri görüyor geri 80 lere düşüyor.

1 Beğeni

@muhep doğrudur. Uygulama stabil değil . Ama türknetin kullandığı nperf üzerinden test yapınca da aşağı yukarı bu sonucu alıyorum. Benimde sarı fiber kablo daireme kadar geliyor sanırım bu seninkinin aynısı . Ama benim işte modemim Asus ac52u çok iyi sonuçlar veriyor da fiber daireye sonradan getirilmiş ve çok zor bir noktadan daireye alınmış yerini değiştiremediğim için acces point kullanıyorum. Haliyle hız düşüyor . Bunun için bir çözüm bulamadım.

1 Beğeni

Benim bulunduğum dairede de öyle router bir köşede maalesef. Evin diğer ucunda 2.4 Ghz bile neredeyse çekmiyordu. Keenetic Vivaya geçtim bir tık düzeldi.

1 Beğeni

Bende aynısını düşündüm duvar içinde cat5e hazır kablolar döşeli. Onları kullansam diye ama o kablolarda hiç orta bir yere inmiyor.

Bende herkese koskocam maşallah :pray: Sağlıklı günlere… Herkese iyi kullanımlar dilerim.

3 Beğeni

Merhaba, @kunt1907 ve @Dopz . Ben kendi TürkNet kullanıcı arayüzümde böyle bir paneli bulamıyorum. Nereden bakıyorsunuz veya ev kullanıcıları için bulunmuyor mu bu veriler? Teşekkür ederim.

Merhaba, online işlemlerden Teknik&Destek kısmından Teknik Bilgilere tıklarsan ulaşabilirsin.


2

Tam neden bilmiyorum ancak bende Teknik Bilgiler ve Hizmet Dondurma panelleri bulunmuyor. Eğer siz kurumsal müşteriyseniz onun sebebiyle bir fark oluyor olabilir.

kurumsal müşteri değilim.

Tamamdır teşekkür ederim.

1 Beğeni

rica ederim iyi akşamlar.

1 Beğeni

Fiber kullanıyorsanız olmaması normal.

2 Beğeni