Nasıl Düzelecek Bu Rezalet

Modem aldım 649 tl
kabloları değiştirdim 250 tl
işcilik verdim 120 tl
mobil İnternet paketi aldım 50 tl
yaklaşık bugun 1069 tl sayenizde masrafa girip denileni yaptım tesisat dediniz
hata olmamasına rağmen değiştirdim neden internetim yok neden yalan söylüyorsunuz bana neden yani kandırıyorsunuz sorun port kaynaklı ve alenen sorun olduğu belli bu getirdiğim elektrikçiden tutun telefoncuya kadar hepsi aynı seyi söylüyor yani neden kandırıyorsunuz neden yalan söylüyorsunuz bu mu hizmetiniz bu mu sizin sağladığınız hizmetin karşılığı kandırmayın cidden ya gecenin bu saatinde yazıyorum allah kahretsin cidden sorun olmasa neden bu saatte yazayım sıkıldım usandım resmen bu kadar olmaz ya bu kadarı fazla ayıptır günahtır eğer bu sekilde devam edeceksiniz aboneliği iptal ettireyim işlerimiz var diyorum paramı buradan sağlıyorum geçim kaynağım dedikte bu mu yani bundan önce sorun yoktu simdi mi tesisat bozuldu modem bozuldu denileni yapmama rağmen sorun devam ediyor sonrada müşteri kaynaklı ne müşteri kaynaklı??? bu sorunlar olmaya başladı el insaf ya sorunu çözün ya iptal ettireyim başımın çaresine bakayım bu kadar mağduriyet olmaz ya her ay bir sorun geçen ayda aynısını denildi ses çıkarmadım bu ay gene problem devam ediyor her ay sürekli böyle tesisat modem diyip beni daha da mı zora sokacaksınız bu problemler devam ediyor yazık ya işinizi düzgün yapın parayı sokaktan kazanmıyorum ben bundan önce problemler bu kadar değildi ya her defasında diyorum geçim kaynağım internet üzerine yapmayın etmeyin dedikçe sürekli devam sürekli nasıl olacak simdi gene müşteri kaynaklı gene mi hata benim lanet olsun ya bıktırdınız resmen ya sorunu düzeltin ya bırakayım açık ve net

2 Beğeni

Yaşadığınız sorun nedir? Hat değerleriniz nedir?

evet ankastre bağlı komple tesisatçı getirdim elektrikçi ve tesisatçı telefoncu DSL lambası yanmıyor

Bu görsele göre modem kurulumu eksik

Ankastre bağlantısı yapılmış olmalı çünkü modeme sinyal gidiyor. Modeme sinyal gitmediği zaman modem buluşuyor yazmaz.
Ama Dsl ışığının yanmaması demek ayrı bir durum. Port arızası büyük ihtimalle.
Açtığınız destek kayıtından buraya arıza kaydının olduğu bilgileri içeren ekran görüntüsünü atar mısınız?
Müşteri temsilcileriniz ne cevap verdi onu da atın.
Yani modemin sinyal alıp almadığını sistemden görüyorlar. İç tesisat olayını nerden çıkardılar ?
Ayrıca modem buluşuyor yazısı iç tesisat kaynaklı denildiği zamanda yazıyor muydu ?
Bu aralar TT zaten bir yıldırma politikası içinde.

1 Beğeni

denemiş olduğum modemler
keenetic extra dsl kn-2111
zyxel vmg3312-b10b
Asus DSL-AC750
harici olarak 2 tane daha modemle denedim
Tenda V1200 AC 1200
TP-LINK TD-W9970

Modem kurulumunuz da bir sorun var gözüküyor.

modem kurulumumda sorun olsa neden diğer dairelerde denediğim modem çalışıyorda internet aktif olarak geliyorda burada çalışmıyor 4 defa resetledim hadi bir tanesi hatalı olsun diğer 3 de mi hatalı yani

internet gittiğinde ara ara dsl lambası yanıp sönüyordu sonra dsl lambasıda komple gitti 5 dairede denedim modemler çalışıyor suan dsl lambası hiç bir şekilde yanmıyor

08.08.2021 tarihinde internetim gitti gittiğinde DSL lambası yanıp sönüyordu yanıp sönmede ertesi gün komple gitti
bağlantım suan yok internete erişim yok alenen bir sorun olduğu aşikar durumu arıza kaydı oluşturup belirttim
bana müşteri kaynaklı iç tesisat modem kaynaklı olduğunu belirttiler modemi başka lokasyonda dahil olmak üzere
kendi apartmanımdaki hemen hemen bütün dairelerde denedim ve modemim çalışır durumda harici olarak 2 tane yeni sıfır modem aldım
ondada denedim durum gene aynı kabloları değiştirin dediler kablolarıda problemli olmaması rağmen değiştirdim
gene internetim yok iç tesisat denildi iç tesisatı elektrikçi ve telefoncu vasıtasıyla değiştirdim gene sonuç olumsuz
modem resetleme vs bunları saymıyorum bile hepsi birebir yapıldı ankestrenin olduğu yerde bile modemi denedim
ve sonuç gene aynı olumsuz geçen ayda aynı şey oldu ondan önce ayda gene ve bu sorun gün geçtikçe daha daha hızlı bir şekilde devam ediyor
müşteri kaynaklı dediler sustum sesimi çıkarmadım yani sonucu bana bağlamaya utanmıyormusunuz hakkımı yemeye ekmeğimle oynama
alenen sorun belli işte benden kaynaklı değil daha ne yapayım yani ben sinir krizi geçireceğim ekmeğimle oynuyorsunuz bu yaptığım masraflar ne olacak herşeyi bir kenara bırakalım
kaç günden beri internetim yok ve işimi yapamıyorum bu durumları belirtmeme rağmen hiç bir geri dönüşte yok çıldırmamak işten değil ya
lanet olsun size

Öncelikle geçmiş olsun. Dediklerinize ve ekran görüntülerine göre ATLAK PORT arızası mevcut. Kısaca size ayrılan porta başta birisinin portu çakılmış. Bu sebeple sistemde arıza görünmemesine rağmen fiziksel olarak bağlantı size gelmiyor. Türk.net arıza bildiriminde bulununca da Türk Telekom arıza için sisteme bakıp “sorun müşteri kaynaklı” deyip otomatik olarak arızayı sonlandırıyor.

Peki ne yapabiliriz.

1- En Basit Çözüm: Telefon hizmeti de mevcutsa mevcut arıza kayıtlarını kapatıp telefon arıza bölümünden çevir sesi yok adı altında arıza oluşturmak olacaktır. Bu sebepte Türk Telekom telefon arızasını uzaktan kontrol edemeyeceği için adresinize gelip ankastre kutunuza bakacaktır.

2- Karışık Çözüm: Mevcut Türk.net aboneliğiniz dururken farklı bir issden abonelik hizmeti almak olabilir. Örneğin Vodafone Net. Telefon üzerinden abonelik başlatmak istediğinizi belirtin. Akabinde Vodafone Net Türk Telekoma yeni abonelik için bildirimde bulunacak. Daha sonra Türk Telekom saha dolabından sizlere yeni bir hat çekecek. Bu hat için adresinizdeki ankastre kutusuna müdahale edecekler. Bu hat çekildikten sonra internetiniz Vodafone Net hattı üzerinden aktif hale gelecek. Ardından Vodafone Net evde kurulum yapmadan iptal ettirirseniz mevcut hat korunacağı için Türk.net hizmetini kullanmaya devam edebilirsiniz. (Bende de atlak port arızası mevcuttu. Bu dediğim şekilde şuan kullanıyorum ve bir sorun yok)

3- En Kolay Çözüm: Malumunuz Türk.net taahhütsüz internet hizmeti veriyor. Edevlet üzerinden iptal talebinde bulunarak hizmetinizi iptal ettirebilirsiniz. Ardından forumdaki arkadaşlardan alacağınız bir davet koduyla (daha önce davet koduyla abone olmadıysanız) yeni bir abonelik başlatabilirsiniz. Bir üstte yazdığım olay örgüsü ile yeni hat çekilecek ve sağlıklı bir şekilde kullanabileceksiniz.

4- Son Kurtuluş: Türk.net aboneliğinizi iptal ettirip Türk Telekomdan 24 ay taahhütlü kölelik hizmeti alabilirsiniz.

1 Beğeni

4.durumu asla düşünmüyorum tt sınırsız paketi suan 337 tl ye veriyor 100 tl lik paketinde 200 GB diye bir AKN var bunu eliyorum upload/download o yüzden, akk kalktı deniliyor ama başka bir seçenekle gene olayın içinde bu nasıl akn anlamış değilim

1.durumda da telefon hizmeti vardı yalın internete geçtim ve suan telefon hizmeti almıyorum TurkNet den, bu iyi fikirdi aslında ama bunuda eledim yalın internetten dolayı

2.durumun netspeed versiyonunu suan yapmış bulunmaktayım ve başvuruyu yaptım yeni abonelik için dönüş bekliyorum netspeed aktif olup hat çekildikten sonra turk.net iptal ettireceğim cünkü diğer türlü hiç çözüm üretmediler ve cevapta gelmedi sinirlerim tavan yaptı gün boyunca ben mesaj attım mesaj bile gelmedi o yüzden bu yolu seçtim geri dönermiyim bilmiyorum deneyeceğim eğer onda da sorun yaşarsam başka iss tercih edeceğim

sonuç işe yarar mı bilmiyorum lakin şuan 3 yıldır turk.net aboneliğimi iptal ettireceğim yapacak başka birşey kalmadı bide netspeed bakalım en azından interneti bu sekilde sağlayabilirim yeni abonelikten, verdiğiniz bilgi yardım için ayrıca teşekkür ederim malum internetim olmadığı için geç dönüş sağladım gönül isterdiki hiç bu noktaya getirmeseler yıl olmuş 2021 biz halen interneti altyapı müşteri destek işlemini halen çözemedik malum mağduriyeti hizmet kalitesinide bu sayede tecrübe etmiş oldum

Sorun TurkNet’te değil, sorun altyapıyı sunan şirkette. Tamamen kendilerine müşteri çekebilmek için bu tür oyunları yapıyorlar.

Bunun TurkNet’te farkında Turkcell Superonline’ de farkında GibirNet gibi yeni başlamış firmalarda farkında. Bu yüzden kendi altyapılarını oluşturuyorlar. Hem maliyeti düşürmek hem de teknik destek konusunda daha fazla sorumluluğu ele almak istiyorlar.

Netspeed olsun millenicom olsun onlarda Türk Telekom’a muhtaçlar. İki gün sonra aynı sorun olduğunda Netspeed’i suçlamayın, bu hizmeti veren altyapıyı suçlayın.

Sizleri çok iyi anlıyorum, bizler TurkNet’ten hizmet alıyoruz ve herhangi bir sorun olması durumunda muhattabımız TurkNet olur. Ben de istemem farklı bir firma ile çalışmayı. Ben de istemem bana ait olmayan sorunumu kendim çözmeyi. Ancak Türkiye’de Türk Telekom’un tekel konumda olması durumunda bu tür şikayetler olması normal maalesef.

Kalın sağlıcakla.

2 Beğeni

Şimdi söyle birşey söylemek istiyorum amacım zaten kötülemek değil lakin muhattap aldığım iss bunu defalarca kez belirtmeme rağmen bana yeterli desteği vermemesi hani ben bir kullanıcı olarak yapmam gereken ne ise yapmaya razıyım üstüme düşeni fazlasıyla yaparım yapıyorumda ama olmuyor

sorun direk müşteri kaynaklı demesi ayrıca apartmanım yeni olmasına rağmen vdsl hizmetini kullanıyorum imza topladım lakin araştırmalarıma göre vdsl olan yerde FFTH gelmesi imkansızmış bunun için mail atmadığım yer kalmadı zaten bulunduğum lokasyonda yanımdaki sağlı sollu binada fiber hizmeti var bende yok bunun başvuru yapsam şuan allah bilir 1 yıl 5 yıl sürecek güvenim son 3 yılın 1 yılında kırıldı firmalara karşı ve her defasında kullanıcı kaynaklı demeleri çözüm üretilememesi ilk bağlattığımda atılan mesajlar sonrasında hiç bir sorun yokken sorun çıkarmaları çileden çıkarıyor ve ne hikmetse fatura ödeniyor sorun ondan sonra başlıyor geçen ay 1 hafta internetsiz kaldım bu ay 4 gün olacak ondan önceki ay 2 gün netsiz kaldım lakin elimden başka hiç birsey gelmiyor bu durumun farkındayım

portu değiştirebilmek için böyle bir yol izlemek zorunda kaldım gene bana tt hizmeti sağlayacak ama en azından portu değiştireceğim şuan bütün geliriim tamamı internet üzerinden 4 gün olacak neredeyse harcağım yaptığım masrafın haddi hesabı yok yaptım ama elime internette geçmedi hani

Hocam noktalama işaretlerini kullanmamak dışında her konuda haklısın.
Sen hizmeti TurkNet’ten alıyorsun ve muhatabın TurkNet. TT işini yapmıyormus diye hikaye olmaz. Yapmıyorsa yaptıracaksın. Yaptıramıyorsan sen bu işi yapmayacaksın. Çünkü hizmeti verememiş oluyorsun. İnşallah en kısa sürede çözülür.

3 Beğeni

Kardeşim o mesajlara inanıp neden bir şeyler yapıyorsun diyeceğim ama zamanında bende inandım 500 lira boşa modem aldım. Hepsi otomatik mesaj genelde saha/santral dolabı kaynaklı arızalar adamlar üşenip gelmeden bakmadan mesajı çakıyor TurkNet 'e, TurkNet 'te sana. Ondan sonra başlıyor kısır bir döngü aylarca uğraşıyorsun. Vdsl olan yere fiber geliyor bizzat ben 4 ay gibi bir süre çabayla getirtebildim imza vs toplamadan twitter üzerinden yardımcı olabilirim neler yaptığımla ilgili.

3 Beğeni

Her ay, her ay indirmeye başlıyorum yükleme yapacağımda bakın belli bi noktaya geliyor. Geldikten sonra internet tak gidiyor.

Modemi resetliyorum acaba sorun benden mi kaynaklı diye? yok.

Arıza kaydı oluşturuyorum. Sorun görülmüyor deniyor. Bi bakıyorum internet geri gelmiş ve hızım düşmüş öyle 10 mbps falan değil 40,45 mbps ya sabitleyin diyorum "işimi yapamıyorum diyorum. Müşteri kaynaklı diyorlar. “bizde sorun yok deniliyor” sonra tekrar fatura dönemi geliyor, fatura otomatik olarak ödeniyor, fatura ödendikten 1 gün yada 2 gün sonra tak internet gene gidiyor.

Hava muhalefetinde bile internetin kablosunu prizini çeken insanım bu konuya ayrı bi hasssas davranıyorum bi bakıyorum bozuk olan porta benim hattım takılmış

O telekomcuların bana attığı mesajları görseniz bunları onlarmı attı dersiniz.
Geçen beni aradıklarında “bu internet sana suan bile fazla tez zamanda bunu düşür olmadı biz müdahale ederiz” dedi

iss bana diyorki desteklenen hız 90 mbps biz sana bunu sağlarız diyor telekomcular bana bu sekilde telefonda söyleniyor onlar size yalan yanlış bilgi vermişler öyle hız yok diyor

durumu izah ettim “bu çok ama çok fazla ne yapıyorsun bu kadar interneti” diye hesap soruyor
ilk bağlattığımda attığı mesajlar halen duruyor

1 Beğeni

turk telekom yıldırma politikasıyla müşteri sayısını arttırabileceğini düşünüyor ama taahhutsuz hizmet alan birinin birdaha 2 yıl şözleşme imzalayacağını sanmam

2 Beğeni

Destek kaydınıza atlak hat kontrolü yapılmasını talep ediyorum şeklinde not düşün. En sağlıklı ve basit yöntem bu. Ayrıca yaptığınız işlemleri de yazabilirsiniz aynı mesajın devamına.

Benzer şeyler ben de yaşadım. İki ihtimal var. Ya TT, TN’i pek umursamıyor. Ya da TN, müşterisini pek umursamıyor.
1 ayda TurkNet’in çöz(dür)emediği problemi 48 saatte farklı sağlayıcı çözmüştü.
Sizin örneğinizde de netspeed 2 saatte çözmüş.
Yani bazı şirketler istediğinde kapıya anında ekip gelirken, TurkNet nedense sorun müşteri kaynaklı mı hee okey problem sizdeymiş diyerek kapatmayı seviyor :slight_smile:

3 Beğeni