Nakil tamamlandı ama evde hat yok

Merhaba herkese.

Ağustos sonunda nakil başvurusu yaptım. Bana geleceğiz dedikleri iki günde de ekip falan gelmedi. Kendi kendilerine tarih verip kendi kendilerine ertelediler. Üçüncü randevuya geldiler ama ben şehir dışındaydım. Annemden rica ettim, benim eve gidip ekibe kapıyı açtı.
Arkadaşlar evde sinyal alamamışlar. Annem beni arayıp telefonu ekibe verdi. Arkadaş evdeki prizlerde sinyal olmadığını söyledi ve elektrikçi çağırmamı önerdi.

Eve döndüğümde kutuya etiket astıklarını gördüm ama kutunun hali içler acısı. Eve giden kabloyu bulmakla uğraşmadıklarını düşünüyorum. Kendim bulmayı deneyeceğim ama öncesinde çağrı merkezini aramak istedim. Çağrı merkezinde bunun normal olmadığını söyleyip arıza kaydı oluşturdular.

Şu an nakil işlemim tamamlanmış göründüğü için faturam işliyor ama evde internet yok. Bu durumda çağrı merkezinin meseleyi doğru anladığından da şüpheliyim. Bu konuda bana yardımcı olacak olsalar zaten gelen ekibin işlem kaydı doğrultusunda gerekeni yapmış olurlardı bunca zamandır.

Özetle şunları merak ediyorum:

1- Eve internet gelmeden nakil işleminin tamamlanması normal mi?
2- Eve hat gelmiyorsa benden önce bu dairede oturan vatandaş interneti nasıl kullanıyordu?
3- Bu şirketin sahada pek aktif olmadığını görüyorum o yüzden çok bir beklentim yok ama bu gibi durumlarda gerçekten teknik destek sağlanıyor mu merak ediyorum. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.

Bahsettiğim adrese henüz yerleşmediğim için durumu çok önemsemedim şu ana kadar ama artık orada yaşamaya başlayacağım için bir çözüm bulmam gerek.

Bu arıza kaydına muhtemelen aynı ekip gelecektir. Yüz yüze konuşursak anlaşabiliriz gibi geliyor. Olmadı ücreti mukabilinde yardım alırım arkadaşlardan diye düşünüyorum ama her halükarda bu iş pahalıya patlayacaksa gidip dışarıdan bir elektrikçi getirerek en azından süreci hızlandırmayı tercih ederim.

Tavsiyelerinizi bekliyorum. Teşekkürler.

Selamlar @Dialup, forum profilinize tanımlı müşteri numarasına ait hizmet iptal durumunda görünüyor. Benimle nakil kaydınızın numarasını paylaşır mısınız? :raised_hand:

İç tesisatla elektrikçiler ilgilenir. TurkNet’i çağırıp çağırmaman hiç farketmez o hattı yenilemeniz/düzenlemeniz gerekiyor. Sorularına gelirsek
1- Anormal
2- O kişiye sorman lazım
3- Ücret karşılığı destek sağlıyorlar

Teşekkür ederim. Yani şimdi durumun ne olduğunu anlamam lazım önce. Daireden gelen kabloların bulunup bağlanması mı gerekiyor yoksa bina ya da daire içi kablolamada sorun mu var orasından emin değilim.

Az önce Türk Telekom ekibi aradı, birazdan geleceklermiş. Onlarla yüz yüze görüştüğümde öğrenirim ne olduğunu.

Merhaba. Nakil kaydının numarası mıdır bilmiyorum ama nakille ilgili yazışmalarda geçen destek kaydı numarası 55551207. Nakil numarası farklı bir şeyse onu arayıp bulmam gerekir.

Süreci ilgili birime aktardım, gereken adımları attım. Bilgi bekliyorum :raised_hand:

Tekrar merhaba. Gelen ekip interneti bağladı. Önceki ekip kutuya getirip bırakmış, bu arkadaşlar bili bili kullanarak kabloyu bulup bağladılar.

Türk Telekom ekipleri TurkNet müşterilerine babasının hayrına mı hizmet veriyor sahada yoksa bunun maddi bir karşılığı var mı? İyilik olsun diye yapıyorlarsa diyecek bir şey yok ama bunun TurkNet’e bir maliyeti varsa o zaman TurkNet’in belirli bir standardı şart koşması lazım. Telekomdan anlamayan elektrikçilerin müşteriye gönderilmesine izin vermeyecek kadar bütçe ayırdığınızı varsayarak öneriyorum bunu tabii.

Yanıtlarınız için teşekkür ederim.

Sorunun çözülmesine sevindim, keyifli kullanımlar dilerim :partying_face:

2 Beğeni