İnternetimi adres degişikligi oldugu için nakil etmek zorunda kaldım hiçbir şekilde öüşterş hizmetleriyle baglanıp konuşamıyorum. Bugün 14 gündür evimde internet yok bununla ilginelilmesini istiyorum.
Merhaba @Flycoming , nakil süreciniz hakkında ekibimizle iletişime geçtim. En kısa süre içerisinde gerekli işlemler sağlanacaktır. İlgili birimimiz sizi bilgilendirecek.
Tamamdır beklemedeyim
Malesef nakil işi sancılı fibere geçiş de baya sancılıydı misal abimler bu ay taşınacaklar ve iptal edip tekrar abonelik oluşturacağız çok daha hızlı ilerliyor süreç.
Türktelekom yetkilisiyle irtibata gectim sorunun bizden kaynaklı olmadıgını binanın zaten uygun olduğunu TurkNet in gelip baglaması gerektiğini söyledi ama TurkNet müşteri hizmetleri ise turktelekom onayında bekledigini söylüyorlar.
Yıllık peşin ödemeniş olsam bende öyle yapacaktım
Merhaba ayni sorun bende de var musteri hizmetlerinden kimseyle gorusme sansim yok online merkezde iki kez kayit olusturdum nereden takip wdiliyor o bile belli degil Nakil islemi konusunda nasil destek alabilirim
Benim tanıdıgım vardı direkt türktelekom müdürü o bile bulamadı nakilimi öyle düşün nasıl yapılıyor bir fikrim yok