Nakil sonrası internete bağlanamıyorum

Merhaba nakil işlemi için başvurdum bugün Türk Telekomdan gelip kablo çektiler ama modemimde tüm ışıklar yanmasına rağmen internete bağlanamıyorum. Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim

__

Merhaba adres değiştireceğim için 2 gün önce nakil işlemleri için başvuru yaptım bugün Türk Telekomdan gelip kablo çektiler ama modemin tüm ışıkları yanmasına rağmen internete bağlanamıyorum. Müsteri hizmetlerine arıza kaydı bırakmaya çalıştım bakımda olduklarını söylüyorlar bundan kaynaklı olabilir mi acaba ? İnternete erişimime yardımcı olur musunuz ?

Merhaba, TurkNet Online İşlem Merkezi uygulaması üzerinden modem bilgileriyle kurulum yapmış mıydınız.

Paketinizi ve modemin modelini öğrenebilir miyim.

Tekrar kurulum yapmam mı gerekiyor

Özgür İletişim 35 (Yalın)
Vodafone H300s modem

Modeme tekrardan kurulum yaparsın. Bu modemin yüksek ping çıkma sorunu var.

Modem arayüzüne erişmek için 192.168.1.1 adresini gir tarayıcıya kullanıcı adı şifre modemin arkasında yazar ama root kullanıcı adı şifresi ilede giriş yapılabiliyor h300s modemde kullanıcı adı kısmına VodAdmin yaz şifre kısmına Voda556Net12 yaz küçük büyük harflere dikkat et modem arayüzüne erişiceksin internet kısmına gel wan yazana tıkla wan VDSL kısmında düzenle işareti var ona bas TurkNet online işlemlerden kullanıcı adı şifreni öğren kullanıcı adı şifre kısmına yaz vlan id 35 olacak eğer işlemleri doğru yaptıysan 2 3 dk internetin gelmesi lazım.

Teşekkür ederim deneyecegim

Sorun çözüldü ise üstte ki arkadaşımın yanıtını çözüm olarak işaretleyebilirsiniz.