İnternet aboneliğimi 24.12.2024 tarihinde farklı bi adrese nakil ettirdim. Yeni adresimde fiber altyapısı olduğu için TurkNet in sağladığı fiber destekli modem ile kuruluma gelindi. Dairemin içine fiber kablo döşendi ve bağlantılar yapılıp TurkNet ten haber geleceği söylendi. Aynı gün TurkNet ten arandım ve modemimi kapatıp açtığım zaman interneti kullanabileceğim söylendi fakat modem ışıklarımın yanması ve internet değerlerimin normal olmasına rağmen hem WiFi hemde kablolu olarak bağlanamıyorum. Konuyla alakalı online işlemler üzerinden destek talebi açtım 1 haftadır aynı cevaplar alıyorum. Sürekli saha ekiplerinden haber beklediklerini ve modemimi açık tutmam gerektiğini söylüyorlar. Bireysel olarak modemi kuran personel ile görüştüm, internet değerlerimin normal olduğunu modemin sorunsuz olduğunu hatanın TurkNet tarafından olduğunu söylüyor. Çözüm sağlanmadığı halde abonelikten çıkmayı düşünüyorum artık. Ek olarak maneul olarak modem arayüzünden herhangi bi ayar değiştirmedim.
Sorun çözüldü internet kullanıcı adım 252787xdata@turk.net olmasına rağmen modem arayüzünde nedense otomatik olarak bunun başına sıfır koyulmuş. Sıfırı silip tekrar kurulum yaptım internetim geldi.