Nakil Problemi

Merhaba,

10.12.2020 tarihinde Sakarya ili Serdivan ilçesinde bir adresten başka bir adrese nakil başvurusunda bulundum. Türk Telekom personeli yeni adresime gelerek etiketleme işlemini yaptı, daha sonra 13.12.2020 tarihinde Tekiz firmasının personeli geldi ve port bağlantısını yaptı. Nakilin henüz tamamlanmadığını söyleyerek gitti. Bu güne kadar (21.12.2020) hala dsl ve internet ışığım yanmıyordu. Türk Telekomda çalışan bir tanıdığımızı aradım, gelip baktı ve port bağlantısının yanlış yapıldığını söyledi. Bu süreç içerisinde online işlemlerde bulunan arıza kaydıma otomatik sistem mesajları haricinde bir dönüş alamadım. Tanıdığımız port bağlantısını söküp tekrar doğru yerine yaptıktan sonra internetim kendiliğinden açıldı. 99 lira boş yere nakil ve evde kurulum parası ödemiş oldum. Şimdi otomatik olarak açıldığından dolayı destek kaydını da kapatamıyorum. Saha personelinin gelip tekrar bozmasından korkuyorum. Ve bu nakil ücreti ile interneti kullanamadığım 10 günlük sürecin faturamdan düşülmesini talep ediyorum.
Destek Numarası: 39588154

1 Beğeni

Erdem Bey, Merhaba bu konu için TurkNet TurkNet Online İşlem Merkezi’e giriş yapıp şu adımları izleyerek kayıt açar mısınız : Teknik & Destek > Yardım Merkezi > Fatura > Faturam hakkında bilgi almak istiyorum" şeklinde kayıt açıp bu sorununuzu olduğu gibi anlatın ve fatura düşümü talep edin. Bu adımları kullanarak kayıt açarsanız en kısa sürede gerekli dönüş tarafınıza sağlanacaktır.

Merhaba dediğiniz şekilde destek oluşturdum teşekkürler

1 Beğeni

Ben Teşekkür ederim Erdem Bey, iyi geceler dilerim.

15 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.