Nakil port

Akradaşlar merhaba nakil sürecindeyim ve hala sonuçlanmadı. Bir alt sokağa taşındım ve binada fiber mevcut. Fiberden fibere nakillerde port düşme olayı oluyor mu. Aynı mahallede olsak bile
Süreç biraz hızlı ilerlese güzel olur

Merhaba, nakil işlemleri ortalama 7 iş günü içerisinde tamamlanıyor. Nakil başvurunuzu ne zaman yaptınız?

14.05 tarihinde başladı. Ona göre kurulum bittikten sonra diğer cihazları kargolayacağım şu an modem dışında ne kargolayacağım bilemiyorum. En azından kurulum gerçekleşsin ona göre kargolama yaparım diye düşündüm

Modem ile birlikte ONT cihazını da iade gönderir misiniz?

Merhaba ont cihazında turk telekom


yazıyor. Daireye ait sökülmemesi gerekiyor diye bilgiler var. Bu cihazda iade mi olacak yoksa kalacak mı.

Hizmeti yerleşik operatör altyapısı üzerinden veriyoruz ve cihazlar onlara ait oluyor. Abonelik iptali ya da nakil durumunda size verilen adrese karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

Merhabalar bu nakil süreci çok sancılı olmaya başladı ve otomatik mesaj gelip duruyor. İletilen bir bilgide yok.

Merhaba @Xir , nakil süreciniz hakkında ekibimizle iletişime geçtim. İlgili birimimiz sizi arayacak.

Merhabalar tekrardan,
nakil sorunum hala çözülmüş değil maalesef. Müşteri hizmetleri ekip sizi aramış ama ulaşamamış diyor. Fakat beni 12 gündür ne arayan var ne soran ekiple alakalı. Sanırım süreçte yetersiz kalıp böyle zaman geçiştiriyorlar. Destek kaydından her gün gelen manasız ve otomatik mesajlara değinmek bile istemiyorum.

Şimdi sorum şu nakil süreci böyle devam ederken hattı iptal ettirsem başka bir sağlayıcıya geçsem süreç yine böyle TurkNet tarafından uzun mu kalacak acaba yoksa direkt kapatıp başka firmadan hizmet alabilir miyim? Bilgisi olan arkadaşlar cevap verebilirse çok sevinirim.
Bu süreçte maalesef firmaya olan güvenip tamamen çöp oldu ve artık boşa beklemek istemiyorum.

Merhaba @Xir, sürecin uzaması üzerine uzmanımıza önceliğini ileterek bilgi talep ettim. Uzmanımız ekiplerden bilgi alarak kısa süre içerisinde sizinle iletişime geçecektir :pray:

Maalesef 14 gün geçti ve hala bir bilgi randevu verilmedi, tarafıma ulaşan olmadı.TurkNet ekibi aradığında önceliğiniz iletildi diyor sürekli ama bir gelişme yok. Bu sorunla alakalı yapmam gereken bir işlem var mıdır? Turktelekomla iletişime mi geçmem gerekiyor bir faydası olur mu. Malum ay sonu geldi ve evden çalıştığımız için problem büyümeye başladı ve artık idare edemiyoruz

Selamlar @Xir, nakil işlemlerinizin önceliğini uzmanımıza ilettim. Uzmanımız yazışma başlatarak ekipler ile iletişime geçerek bilgi talebinde bulunmuştur. Güncel bilgi alır almaz sizinle iletişime geçecektir. Konuyu ayrıca ben de yakından takip edeceğim :pray:

Hadi inşallah

Ekipler şimdi kuruluma tamamladı. Yapılması gereken farklı bir işlem kaldı mı acaba

@Xir , farklı bir işlem yapmanıza gerek kalmıyor. Kontrol ettiğimde online olduğunuzu görüyorum. Keyifli kullanımlar :smiling_face:

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.