Nakil işlemindeki sorun

Merhaba,

Halihazırda var olan TurkNet internetimi aynı şehir aynı ilçe’de farklı bir adrese nakil yaptırmak istemiştim. Eski adresde de yeni adresde de Türk Telekom altyapısı bulunuyor ve ilkinde internet bağlama bu kadar uzun sürmemişti. Ama nakil işlemi için başvuru açtığıma 10 günü geçti, işlemi kayda alıp taşınma işlemi yapılacağını telefonla söylemeleri üzerine ise bugün tam 7 iş günü oldu.

2 kere eve gelmeleri için randevu aldılar, 2sinde de kimse gelmedi. Gelmeden önce aramaları lazımdı kimse aramadı. Bugün de tüm gün evde olmama, telefonumu her zaman yanımda tutmama rağmen bana ulaşamadıklarını iddia ettiler ve aynı gün için tekrar randevu oluşturdular ama yine kimse gelmedi.

Kaç gündür internetsiz bekliyoruz. Bunun için ne yapabilirim?

Selamlar @shano, ilgili altyapı yerel sağlayıcıya ait. Kurulum ve nakil süreçleri ortak yürütülüyor. TurkNet tarafında atılması gereken adımların atıldığını ve gereken aksiyonların alındığını görüntülüyorum. 17.08.2024 tarihi için randevunuz oluşturuldu. Bu tarihte ilgili ekipler adresinizi ziyaret edecek ve nakil süreciniz tamamlanacak.

bugün saat 9.30-12.30 arasında randevu oluşturulmuştu ama yine kimse gelmedi kimse aramadı. bıktım ya, ne zamana kadar beklemem gerekli anlamıyorum. bugün tam 2 hafta oldu nakil işleminin başladığına ve hala tamamlanmadı. yapılamıyorsa olmuyor diyin niye bu kadar uzun sürüyor bu işlem. türk telekoma suçu atmaktan başka bir iş yapmıyorsunuz, bu kadar işlerini yapamıyorlarsa neden kendiniz yedek eleman göndermiyorsunuz?

@TurkNet @alperenatici @Eren @candrsn @Emrah.kulu @TurkNetDestek @burki @Ezgi @CKLasT @ModeratriX

Merhaba @shano , ekipler gün içerisinde sizinle iletişime geçecek. Randevunuz hakkında iletişime geçtim.

Teşekkür ederim Ayşe hanım. Müşteri hizmetleri aradı ve açıklama getirdi. Randevu alıp gelmeyen saha ekibi türk telekomun değil TurkNet’miş. Ve eve gelmeme nedeni ARABA PARK YERİ BULAMADIKLARI için olduğunu öğrendim. Bugün için tekrar randevu oluşturuldu ve bu sefer saat aralığı verilmedi, umarım gelirler.

Ayşegül Hanım saha ekipleriniz saat kaça kadar çalışıyorlar ?
Bugün de kimse gelmedi, aramadı. Bütün gün ekiplerin gelmesini bekledim ve ne kadar sürecek bu bekleme merak ediyorum. Kendim modemi ayarlamak istediğimde sorun yaşıyorum, onun destek kaydını açamıyorum çünkü ekipler gelip modem kurulumu yapması lazım. LÜTFEN BİR BİR ÇÖZÜM BULUN.

@TurkNet @alperenatici @Eren @candrsn @Emrah.kulu @TurkNetDestek @burki @Ezgi @CKLasT @ModeratriX

Merhaba,
modem kurulumu için işlemi beklemek istemiyorum, kendim yapmak istediğimde sorun yaşadım ve bununla alakalı destek kaydı oluşturmak istiyorum; ama nakil işlemindeki destek kaydım daha sonuçlanmadığı için yeni kayıt açamıyorum. Ben hem mobil hem web arayüzünden denedim ama kaydı kapatmak ile ilgili bir buton vs. göremiyorum, sanırım en son mesajı ben yazdığım için. Modem kurulumu için gelmesinler, teknik arıza için gelsinler.

Bunun için yardımcı olabilir misiniz?

Eminim farklı bir sorun var, sadece kurulum ile alakalı değil, kurulum için daha fazla zaman kaybetmek istemiyorum. Bunun için destek olabilir misiniz lütfen?

@TurkNet @alperenatici @Eren @candrsn @Emrah.kulu @TurkNetDestek @burki @Ezgi @CKLasT @ModeratriX

Merhaba,

Modem arayüzündeki kurulumu ben yapsam bile bina içersinde port açımı (tam emin değilim doğru tanımı bumu) yapılması gerektiğini söyledi müşteri temsilcisi. Bide pazar günleri de çalışan ekiplerinizin olduğunu belirtti ama nakil biriminiz bir randevu oluşturmadı, yerine beni arıza birimine yönlendirdi.

Destek kaydı üzerinden ulaşmaya ve modem kurulumu için randevu oluşturmaya çalıştım ama bir sonuç alamadım daha.

Daha fazla hafta içi işten izin alarak evde beklemek istemiyorum, lütfen bugün için randevu oluşturup modem kurulumu yapılsın artık.

@TurkNet @alperenatici @Eren @candrsn @Emrah.kulu @TurkNetDestek @burki @Ezgi @CKLasT @ModeratriX

Selamlar @shano, kaydınız üzerinden bilgi aktarıldı. En kısa sürede gereken aksiyonlar alınacak.

ilginiz için teşekkür ederim.
Ama bugün de çözüme ulaşmadı. Farklı bir internet sağlayıcısına geçiyorum.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.