Nakil İşlemi Basiretsizliği

Başka bir eve taşındım. Tek istediğim adres değişikliğiydi. Yeni geçtiğim evde de daha önce internet kullanımı vardı. 2 hafta oldu. Hala işlem tamamlanamadı. Modemde dsl ve internet ışığı yanmıyor. Arıza kaydı açılıyor. “36 saat içinde ekipler gelecek bla bla bla” yazıyorlar, sonrasında otomatik sistem mesajları geliyor türk telekom tarafından ve içinde “hata tespit edilemedi müşteri kaynaklı arıza” diyor. Soruyorum ne iş bu diye ve verilen cevap “36 saat içinde ekipler gelecek bla bla bla”. Ve bu döngü 6 7 kere tekrarladı. 2 haftadan beri hep aynı muhabbet. Sanırım sonsuza kadar böyle devam edecek. Gelen giden yok. Çağrı merkezinden arıyorum dönecekler size diyor dönen yok. Üstelik 2 hafta hizmet alamadığım internetin parası gasp edilecek diye korkuyorum. Ne yapacağımı şaşırdım ne yapmam gerekiyor benim? Başına böyle bir şey gelen kesin vardır. Sorunu çözebilen var mı belli ki TürkNet bu sorunu çözmek için yeterli kaynak ve kalifiye ekipleri yok.

Almadığınız hizmet için ücret ödemezsiniz. Gasp dediğiniz şeyi eşkıyalar, yankesiciler yapar. Nakil işlemleri tamamlandı şeklinde bilgi verildi mi size? Online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmından hat değerini paylaşır mısınız mümkünse. Ayrıca bina girişinde bulunan ankastrede adınıza etiketli uç bırakıldı mı?

ben sakarya serdivanda bir sitede yaşıyorum. 2 hafta önce evime biri geldi fakat ben ankastre vs kontrol yapmadım o gittikten sonra.

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 27-07-2020 11:16:37

Görev : OTOMATİK ARIZA TESPİT

Görev Bildirim Zamanı : 06-08-2020 13:48:00

Arıza ID :2020080600074788427

Ekip Tipi Açıklama : Sistem Kontrol(Arıza Tespit Uyg.)

İş Emri ID : 2020080600169772627

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Telekom Sistem Mesajı

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 27-07-2020 11:16:37

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 06-08-2020 13:48:00

Arıza ID :2020080600074788427

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020080600169760133

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Arıza Kaydı Teknik Durum Bilgileri

Arıza kaydı teyit aşamasında Teknik Durum Bilgileri

Hat Fiziksel Durumu : KAPALI

Hat Yönetimsel Durumu : AÇIK

NmsHızProfil : VDSL2_35M_3072

Upload Çıkış Gücü : 6.0

Download Çıkış Gücü : 12.6

Upload Kapasite Hızı : 62213 kbps

Download Kapasite Hızı : 135044 kbps

Upload Mevcut Hızı : 3070 kbps

Download Mevcut Hızı : 35839 kbps

Upload Noise Margin : 48.4 dB

Upload Attenuation : 0.0 dB

Download Noise Margin : 38.5 dB

DownloadAttenuation : 1.8 dB

Orada bahsedilen müşteri çoğu zaman TurkNet oluyor. Bu değerlere göre modeminize sinyal ulaşıyor. Modemin DSL ışığı internet ışığı yanmıyor mu?

Pardon bunu görmemişim. Online işlem merkezi üzerinden teknik bilgiler kısmının ekran görüntüsünü paylaşır mısınız mümkünse

Arıza kaydına baktım daha teyit aşamasında kapanmamış. DSL ışığı yanmıyor. Modem buluşmuyor şeklinde oluşturulmuş. Destek kaydına iş emrinin tekrar verilmesini talep ediyorum şeklinde not yazın. Kayıt açık ama iş emri kapalı. Bina girişinde etiketli kablo bıraktı mı Telekom bilginiz var mı?

1 Beğeni

25 temmuzda turknetten gelen arkadaştn sonra bir daha kimse gelmedi ne turknetten ne de turk telekomdan. Kablolar bu şekilde kopuk bağlanmamış. Modemde internet ve dsl ışığı yanmıyor.

Destek kayıtları da inan ki hep aynı muhabbet. Copy paste cevaplar. 36 saat içinde olacak deniyor hemen sonrasında da telekom sistem mesajı geliyor. Tabi ben söyleniyorum biraz hoop sonra yine aynı mesaj 36 saat içinde vs vs. Sonsuz bir loop içinde kaldım çıkamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum çaresizlik çok kötü

1 Beğeni

Allah yardımcın olsun Dostum. umarım en kısa zamanda çözüme kavuşursun. elimden gelen tek şey temenni ve dua :frowning:

1 Beğeni

Amin sağ olasın keşke kimsenin başına gelmese

1 Beğeni

zaten etiketleme yapılmış. Telekomun etiketinde ki kablo ile diğer etikette ki kabloyu birbirine bağlamanız gerekiyor. Beyaz beyaza diğer renk te diğer renge.

1 Beğeni

Emin misin ya bu muydu yani beni kanser eden çözüm :slight_smile: bu arada gelen kişi neden bağlamadan gitti acaba ve bana da haber vermedi bağla diye. Müşterinin kendisi mi yapıyor yani hiç duymamıştım daha önce.

Neyse sabah deneyim bakalım sağ olasın

TurkNet Kurulum ekibi Telekom ekibinden önce geldiğinde iç tesisat uçlarını orada ki gibi etiketliyor. İş ahlâkı olan Telekom ekibi de bunları bağlıyor. Bir deneyin bakalım sonuca.

denediniz mi Hocam. merak ettim de :slight_smile:

Sonunda oldu 2 haftadır boşuna bekliyormuşum meğer. Allah razı olsun senden

3 Beğeni

iyi bakalım. hat değerleriniz de iyidir inşAllah.

1 Beğeni

Sorunun çözüldüğünde sevindim iyi günlerde kullanın inşallah. @Hakan sorun çözülmüş

1 Beğeni