Hizmet naklimin yapılması için girdiğim adres yanlışmış, saha görevlisi tarafından aranarak düzeltilmesi istendi. müşteri temsilcisi ile iletişime geçtiğimde hizmet naklinin iptal edileceğini ve dün gün içerisinde yeni hizmet nakli için aranacağım söylenmişti. halen arammadım ve destek taleplerime de dönüş sağlanmıyor. ne yapmam gerekir. 81221718 destek kayıt no.
Selamlar @radsu, nakil kaydınıza istinaden arandığınızı ve ek olarak yazılı bilgi paylaşıldığını görüntülüyorum. Yaşanan güncel durum ile alakalı ekipler gün içerisinde sizinle tekrar iletişime geçecek.
yani merak ettiğim şey şu; adresim güncellenmiş mi, güncellendiyse şu an saha ekiplerini mi beklemeliyim? teşekkürler alperen.
Ekiplerimize arayarak bilgi aktarması adına bildirimde bulunmuştum. Aranarak tarafınıza bilgi aktarıldığını görüntülüyorum.