Nakil esnasinda ankastreye müdahale sorunu

Selamlar. Yeni taşındığım evde benden once oturan şahıs turk telekom altyapisi aracılığıyla internet kullaniyordu. Ben de TurkNet aboneliğimi buraya nakil ettirdim ve yine ayni altyapi ile 70 megabite kadar hizla vdsl kullanacagim söylendi. Nakil islemim yapılınca kurulum ekibi gelmeden önce modem arayüzünden TurkNet’in verdiği kullanici adı ve şifre ile kurulumu yaparak internete bağlandım. Hız testi yaptığımda da 47 megabit kadar hız aldigimi gördüm. Modemimin de dsl ve internet isiklari yanıyordu , baglantimda sorun yoktu. Birkac saat sonra TurkNet ortağı Teknofix çalışanı geldiğinde durumu ona da açıkladım ama “siz baskasinin hattina baglisiniz” diyerek apartmanin ankastre kutusunu açıp etkiketlenmis olan hattimi bagli oldugu yerden söküp regletin icinde baska bir noktaya bağladı. Sinyal alinamayinca da farklı bir noktaya daha bağladı. Sonrasinda da türk Telekom sinyal gondermiyor diyerek rapor doldurup gitti. Şu an internetim yok. Bu islem benim aklıma yatmadı. Yapılan işlem ve bana söylenen bilgi doğru mudur? Bilenler aydinlatirsa sevinirim

Merhaba yaşadığınız arıza ile ilgili TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden Destek Kaydı oluşturmalısınız. Net Uzman Ekibi tarafından incelendikten sonra en kısa sürede tarafınıza geri dönüş sağlanacaktır.

2 Beğeni

Sizden önceki kullanıcının bağlantısı/sinyali henüz kesilmediyse onun üzerinden bağlantı sağlamış olabilirsiniz. Kullandığınız port mahalleden başka biri abonelik yaptığında sizden sinyali kesilerek yeni aboneye verilebilir, hatta cezası bile olabilir.
Bu yüzden kendi adınıza etiketlenmiş hattan hizmet almanız gerekir.

https://turk.net/p/IUS72HD99ORX

3 Beğeni

Sorun çözülmüştür. Cevap veren herkese teşekkürler.

2 Beğeni

Merhaba

Sorun çözüldüğüne sevindim iyi kullanımlar dilerim. :pray:

1 Beğeni

@etzel13, keyifli kullanımlar :pray: Bir sorun yaşamanız durumunda bana özel mesaj üzerinden istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz.

1 Beğeni