Müşteri temsilcisi sorunsalı

TurkNet müşteri temsilcileri olmadığı için sorunları nasıl hallediyorsunuz lütfen söyleyin 5 gündür destek kaydıma bir cevap gelmiyor ve internetim yok. Robotla kendi kendime konuşmaktan başka bir şey yapılmıyor mu? Sadece internet bağlatırken mi insandan sayıp konuşuyorlar?

DSL ışığınız yanmıyorsa apartmanda başkasına internet bağlandığı için sizin kablonuzu çıkartmış olabilirler yarın banada cevap gelmezse tüm kabloları keseceğim gelip tek tek uğraşsınlar.

1 Beğeni

@Skairipa01 Benim başıma geldi. 6 gündür net yok. Üst komşuya binaya giden kabloyu ayırmaya gelmişler. benin kabloyı söküp komşunun adını yazmışlar. Herkes aynı sorundan muzdarip acaba bilerek mi yapıyorlar? Türk net yetkilileri neden el atmıyor. Türk net için müşteri kaybından başka bişey değil.

1 Beğeni

TurkNet — 1000 Mbps'ye Kadar Fiber, Kotasız ve Taahhütsüz İnternet İnternet sitelerinden de belirtildiği üzere 96 saat içinde çözümlenmeli çözümlenmeyen destek kayıtları için Bize Online İşlemler ve Mobil Uygulama’daki destek kayıtlarım bölümünde yer alan “TurkNet destek ekiplerinden şikayetçiyim” başlığı üzerinden ya da [0212 703 43 71]numaralı çağrı merkezimizden ulaşabilir ve kalite kontrol ekiplerimizden konunun incelenmesini isteyebilirsiniz. Kalite kontrol ekiplerimiz talebinizi, size destek vermekle yükümlü uzmanların ve saha ekiplerinin yaptıklarını denetler; gecikmenin sebebini belirler, gerekli kişileri uyarır ve sizi en geç 5 gün içinde bilgilendirir.
Bu yazıya istinaden şikayet hattı numarayı aradım ve müşteri temsilcisi teknik arızalara bakmıyoruz diyerek suratıma saygısız bir şekilde kapadı. Tüketiciyi ■■■■■ yerine koyarak yalan bilgi veriyorlar. İnternet sitesi sizi onlara yönlendiriyor saygısız müşteri temsilcisi de sizin sözünüzü keserek telefonu kapatıyor. Btk, cimer yasal yollara başvuracağım. Şikayet hattında şikayet edemiyoruz ya ne diye var o hat ne diye 96 saat sözü verdiler

1 Beğeni

Surece destek vermeyerek yonetiyorlar.