Müşteri Kaynaklı Arıza

2 hafta önce TT dan sizin firmanıza geçiş yaptık ama sorunlar silsilesi bir türlü bitmedi.Ne düzgün bir muhatap bulabiliyoruz ne de başka birşey.İlk başlarda 16mbps hızımız vardı eskiden kullandığımız hızda ancak bizim paketimiz 35mbpslik paket.Sonra vdsl halledildi denildi internet gitti.Defalarca arıza kaydı yapmamıza rağmen sorun çözülmedi en son bugün bir mesaj geldi o da şöyle:

Türk Telekom Sisteminden Gelen Durum Güncellemesi

Arıza Bildirim Tarihi : 09-09-2020 14:43:02

Görev : ISLAH

Görev Bildirim Zamanı : 11-09-2020 09:45:00

Arıza ID :2020090900076019801

Arıza Durum Açıklama : Arıza kontrolü yapıldı

Ekip Tipi Açıklama : Teknik Saha Ekibi

İş Emri ID : 2020091100173854976

İş Emri Durum Açıklama : Arızanız gerekli kontrol ve işlemler sonucunda çözümlenmiştir

Log : ARIZA MÜŞTERİ KAYNAKLIDIR - TT TARAFINDA SORUN TESPİT EDİLMEMİŞTİR

İşlem Sonuç Kodu : MÜŞTERİ SORUMLULUĞUNDA ARIZA

İşlem Sonuç Grubu : Müşteri Sorumluluğunda - Giderilemedi

Geçen Süre Tipi :TurkTelekom

Nasıl oluyor da sorun müşteri kaynaklı oluyor anlamıyorum.Sanırım sonsuza kadar internet gelmeyecek böyle giderse gerçekten umudum kalmadı ne olacak şuan bilmiyorum.Nereye yazarsam yazayım biz ilgili birim değiliz diyorlar artık buradan da herhangi bir çözüm bulamazsam direk faks çekip iptal edeceğim üyeliği.Evdekilere o kadar çok övdüm ki firmanızı çevreme arkadaşlarıma.Evdekilere de rezil oldum kaç gündür evde internet yok dsl ışığı yanmıyor öylece bekliyorum.

Bahsedilen müşteri siz değilsiniz bu mesajdaki TurkNet olmuş oluyor. Pek dikkate almayın.

1 Beğeni

daha açıklayıcı olabiir misiniz

siz turknetin müşterisisiniz ama turknette telekomun müşterisi. yani telekom burada sorun bende değil müşteride derken TurkNet 'i kast ediyor, sizi değil.

1 Beğeni

Anladım teşekkür ediyorum.O zaman portla alakalı bir durum değil sanırım.Sorun çabuk çözülür mü peki bana hiç vdsl ile internet kullanamayacakmışım gibi geliyor :confused:

3 Beğeni

normalde sorun çözümleri için ya da her hangi bir işlemler için 24 saat, 48 saat, 3 iş günü ya da 1 hafta gibi süre veriliyor. sizinki hangi dilime giriyor bilmiyorum ama yoğun ve teknik sıkıntılı bir bölgede değilseniz fazla sürmez. ama tersi bir durum olursa verilen sürelerin sonuna kadar hatta fazlasıyla sürebilir. umarım sizin sorunda hemen çözülür.

ben konya’da sakin bir mahallede yaşıyorum. evler müstakil olunca yoğunluk fazla değil. böyle olunca ne port sorunu oluyor ne de başka bir sorun. internet gittiğinde bi kaç saate geliyor ekipler, sorunu çözüyorlar şahsen çağrı merkezinin olmaması benimde canımı sıkıyor ama teknik ekibin çabuk davranması durumu eşitliyor. yani coğrafya kaderdir sözü internet içinde geçerli.

İlginiz için teşekkür ediyorum hocam iyi geceler.Açıklayıcı oldu bayağı

1 Beğeni

ben teşekkür ederim. şikayet çok var ama ondan fazla da memnun olan var. memnun olanlar işinde gücünde buraya pek takılmadığı için hep şikayet olanları görüyoruz. umarım sizin sorununuz çözülür bi an önce.

bu arada hatırlatayım eğer telekomdan bi şekilde eve teknik ekip gelirse cep telefonu numaralarını isteyin. ben eve gelen her ekibin numarasını alıyorum. gerçi şimdiye kadar 2 tane aldım ama eğer çıkmaz bi duruma düşerseniz o numaralardan ulaşın ekibe. sonuçta ekiple ne kadar ahbap olursanız sizin için daha iyi olur. :slight_smile:

Haklısınız güzel fikir :smiley:

2 Beğeni