Müşteri Hizmetlerinin Hazır Cevapları

Merhaba herkese. Size yakındığım bir durumdan bahsedeceğim. TurkNet OİM’den ne zaman destek kaydı bıraksam aldığım yanıt hazır bir cevap oluyor. Hiçbir zaman konuya teknik olarak hakim birinden yanıt alamıyorum. Örneğin bugün bir kayıt açtım. Pingim son bir kaç haftadır akşam saatlerinde çok fazla yükseliyor anlık olarak. Hattımı kontrol eder misiniz diye sordum. Aldığım cevap ‘‘Ping değerine doğrudan müdahalemiz bulunmamaktadır ama düşürmek için şunları yapabilirsiniz…’’ TurkNet bünyesinde gerçekten işi bilen insanların çalıştığını düşünüyordum önceden, fakat artık Türk Telekom’dan bir farkınız kalmadı. Gerek fiyat gerek destek kısmında. Benim düşüncelerim bu şekilde.

1 Beğeni

5 Yıl TurkNet kullandım farklı farklı sağlayıcılarda denedim hepsi aynı :slight_smile: sorun yaşayana kadar hepsi iyi

Çok doğru dediniz. Her şey sorun yaşayana kadar güzel.

1 Beğeni

Bu konuda katılıyorum size. Ping konusunda hiç yardımcı olmuyorlar. Bu yüzden başka firmaya geçmiştim.

1 Beğeni

Selamlar @nisa, talebinizi anlıyorum. Fakat belirtilen gibi ping problemine doğrudan müdahale etmek teknik açıdan pek mümkün değil. Buna sebep olan etkenlere imkan dahilinde işlem uygulanabilir. Bunlar ağırlık olarak kullanıcı tarafından uygulanacak işlemlerdir. Düşüncelerinize saygı duymakla birlikte teknik konularda kaydınızın network ve saha ekipleri tarafından incelenmesini isteyebilir, kaydınızın farklı bir temsilci tarafından ele alınmasını talep edebilirsiniz. Keyifli forumlar.

Size o kadar çok katılıyorum ki…
Hatta daha bugün bir destek kaydımı, temsilci arkadaşın verdiği saçma sapan cevaplardan sonra sorun çözülmemesine rağmen kapattım.
Ardından bana atanan temsilcilerin değiştirilmesini talep ettim.
Adama diyorum ki anlık drop yiyorum video izliyorsam video donuyor oyun oynuyorsam oyun donuyor diyorum. Bana kablosuzda öyle olması normal diyor.
Kablosuz bağlanmıyorum kabloluda böyle oluyor diyorum. Hattınızda sorun yok diyip destek kaydını kapatmaya çalışıyor.

O 3 kere kapattı ben açtım. En sonunda bir yere varamayacağımızı anladım kendim kapattım.

TurkNet Gigafiberden bu yana vdsl kullanıcılarını boşverdi. Ne halleri varsa görsünler dedi.
Eskiden forumda çok güzel muhabbetler dönüyordu. Şimdi bi giriyorum bütün konular şikayet ve arızadan ibaret.
Eğer VDSL kullanıcılarını artık önemsemiyor sadece Gigafiber hizmeti vermek istiyorsanız açık açık söyleyin taşıyalım aboneliklerimizi. Gerçi VDSL’den gelen paralar olmasa ne kadar Gigafiber altyapısı çekebilirsiniz bilmiyorum.
Umarım toparlanır bazı şeyler hadi eyvallah.

@alperenatici
Bunu ister şikayet olarak alın isterseniz de dost tavsiyesi olarak alın. Karar sizin.

DSL sinyalinizin kesintiye uğrayıp uğramadığı kontrol edilir eğer kesinti yoksa bu şekilde dönüş yapılır. Kaydınızı kapatmak yerine modem arayüzünden log kayıtlarını destek kaydına ekleyip (sunucu veya sinyal kaynaklı bir kopma varsa şayet) Network e iletilmesini talep edebilirsiniz. Süreç bu şekilde olur. Drop un bir çok sebebi olabilir bunu tek seferde nokta atışı yapabilecek kişinin kullandığınız modemi, cihazı, kablolu kablosuz ağı çok iyi biliyor olması gerekir diye düşünüyorum.

1 Beğeni

Benim kızdığım nokta zaten destek kaydının kapatılmaya çalışılması. Mesela dediğiniz gibi benden modem log kaydını istemedi. ya da olası diğer sorunları sormadı. Bir tek tracet raporu istedi onu da kaydı tekrar açtığımda istedi. Ben sizler kadar bilgili değilim, log kayıtlarına bakmak aklıma gelmez mesela. O kişi orada görevliyse teknik yeterliliğe sahip olması gerekir diye düşünüyorum. Eğer gerekli değilse ben de başvurayım, ben de o departmanda çalışayım.

1 Beğeni