Müşteri hizmetlerinin bilgi yetersizliği ve

Herkese Merhaba bu gönderiyi dün bir konu hakkında bilgi almak için yazdığım konunun direk silinmesinden sonra yazıyorum. İhlal ettiğimi düşünmüyorum. 1 aylık yeni bir kullanıcıyım yaşadıklarımı şikayetimi anlatmak istiyorum uzun olabilir. Almış olduğum uydu internetinden rahatsız olduğum için TurkNet ile iletişime geçtim arkadaşımda alıyordu ve bende daha önce biliyordum arkadaşını getir kampanyası ile aradım müşteri hizmetlerini mevcut internetimin olduğunu ama uydu aldığımı bundan memnun olmadığımı ve türk netin şartlarını anlatmasını istedim bana başvuruyu söyledi başvuru sonrası profesyonel ekiplerin evime gelip burada altını çiziyorum daha önce hattım olup olmadığını sordu çünkü mevcut adsl hattım yada vdsl her neyse bu yoksa bunun olması içinde ücret ödeyeceğimi söyledi ben sorun yok ama ben bundan belki 10 yıl önce almıştım dedim evet bir hat var ama ne kadar sağlıklı bilmiyorum dedim çünkü kablo ince ve dış cephe hattı kablosu da değil yani buna rağmen dışarıdan geliyor apartmanın… Herhangi bir doğacak ücreti ödeyeceğimi ama ama bunu adama bir kaç kere yineledim bana şuan demesini süpriz bir şey çıkmasın diye söyledim bu arada kurulum ücretini bana telefonda ki kişi şu şekilde söyledi eğer sıfırdan bir hattım olacak ise verileceğini söyledi ben de hattım var zaten dedim ve bana önümüzde ayın 1 haftası gelinmesini talep ettim ortalama 2 hafta sonra gibi bir süre tabiki dedi kişi ama port dolar muhabbetine ki apartman da 10 daire var ne dolacaksa herkes uydu alıyor portlar boş hep gelin kaydınızı yapalım dedi bende yine dedim ki yapalım ama söylediğim güne gelinip o gün yapılmasını yineledim çünkü mevcut olan internetimi ödemiştim ve süresi daha vardı aynı zamanda maaşıma denk getirmeye çalışıyorum kişi bana zaten faturanız 15 gün içinde kesiliyor problem olmaz dedi bende minimum kaç gün diye sordum bir hafta bulur dedi tamam dedim yine yineledim dediğim gün gelinsin diye. bu sırada e devlet kayıt vs hepsini yaptım aradan 3 gün geçmeden aradım ve evinize internet bağlamaya geleceklerini söylediler sabah saat 8.30 falan işe gidiyorum bende sinir oldum adama ben müsait değilim dedim ayrıca benim modemim daha yok dedim ortada ben süre verdim dedi adam da akşam arayalım dedi neyse ona da neyse daha sipariş vermiştim kargoya modemi aynısından işyerimde olduğu için onu aldım ben diğeri gelene kadar yarın gelecek zaten diyerek akşam bir adam geldi oldukça kurumsal dan uzak bir kişi hal hareket tavırlarından bunu çıkarıyorum merhaba hattım var ama sağlıklı olmaya bilir dedim hat buradan buraya gidiyor dedim gösterdim modemin burada olmasını istiyorum dedim o da bana buraya olsa olmazmı diyor ev benim evim adam benim dediğimi yapmıyor üzerine ısrar ediyor ikinci sinir olduğum yer arkadaşı aradım anlattım sen nasıl kurulum yaptın diye bu sırada adam aşağı indi telefonu kapatım adam ben türk net ile böyle konuşmadığımı anlattım çünkü adam bir iş yapmıyor ben dolabın üstünden geçiyor çıkıyorum falan. daha önce dipten kesilmişti kablo koridorda dolabın yer ile hizasında süpürgeliğin için de yer değil ama dolabın yanında süpürgelik öyle diyeyim adam oradaki alçıyı söktü kablonun ucunu ulaşmak için her yer de battı tabi bana en yakın odayı gösterdi burada priz var buraya koyalım bende oraya olur mu bahsettiğin odada bir tane priz var oda yatağın üstünde zaten modemide yatağın baza başlığına koymayı hedefliyor olmaz dedi ben burada prizimi neden öldüreyim kablolar orata olacak dedim salonda yer var zaten hazır orada istiyorum dedim ben kablo çekmiyorum dedi nasıl olcak dedim o zaman arayayım adamları dedim dur arabaya bakayım dedi bende bu sırada salonu ayarlıyorum kırıp dökmesin diye router var yukarıdan gelen cat6 yı çıkarım tv ünetisinin arkasında adam geldi bu sırada arabada varmış kablo dedi birleştirdi dire salona çekti ee ddim bu kablo yerde ne işi var bu şekilde olmaz diye söylendim ama bu arada kibar şekilde oluyor bundan yerde olacak tabiki ama adam da düzen yok arkadaşlar biri evinize gelip yarım yamalak iş yapıyor ister misiniz. modem araüzünü ben kurmuş özelleitirmiştim daha önce ona göre girdi kabloyu takti bir hız testi tama bunu imzalayın dedi okudum temiz bırakıldı mı falan yazıyor yani yapması görev adamın onu temiz bırakması daha fazla sorun yaşamak istemedim ve imzaladım adam gitti tv ünitesi salonun ortasına kadar çekilmiş halının üstünden boydan boya salona uzanan ve fazlalığında var ya kenara atılmış kablo aynı zamanda koridorda yerde kırmış olduğu alçının parçaları hemen müşteri hizmetlerini aradım adam bunları bunları yaptı diyorum bir bir her yaptı dediğim şeyden sonra bana evet doğru yapmış şeklinde adamın yaptığını tasnif edip üzerine onların sadece internet var mı yok mu diye geldiklerini söyledi bende niye gönderdiniz o zaman bende aşağı kutudan iner bakar yapardım ne yapılıcak diye o öyle olmuyor falan derken 600 tl ödeyeceğimi orada öğrendim ben yaptım yani birde herşeyi neyse ona da neyse ilk bir kaç gün indirme hızım acayip düşük 50 mbps de 2 falan bu arada bilmeme rağmen orantı hesabı ile karşının kalbini kırmadan anlatıyorum diyorum ki ben 8 mbps kullandığım internet de indirme hızım 800 900 kb değişiyordu şuan ben 5 katı daha fazla almam lazım sapması da içinde bu arada bakıcaz denildi kapatıp açtılar bi düzeldi bu ara da pc de o sıra ms 70 falan alrıken mobilde 100 alıyorum test de değil oyun da. o günden sonra işten geldim eve 40 gb indirme yapmam gerek saniye 1-1,5 indiriyor yine aradım (farklı sunucu ve tarayıcı denedim) test yapın dediler 20 25 indirme ms 110 falan eevt sorun var dediler bakıcaz dediler kapatıp açtırdılar yine düzeldi sonraki gün yine aynı benden cmd den şunu bunu yap dediler yaptım attım işim var diye de dışarı çıktım acaba ne oldu diye telefondan bakıyorum bir şey daha istemişler ya ben nöbet mi durucam orada anladım direk sorunum cözüldü tapmak zorunda kaldım bunda eyvallah sornaki artık bende sinirlendim aradım bakın ben indirme hızım bu benim almış olduğum paket bu benim sorunumu çözün artık dedim adam bana bunu at şunu at dedi daha önceden gelen başarısız çözümler ve biriktiği için yapmak istemiyorum dedim modem de bir arıza yok ben bunu iş yerinde taktım kontrol ettim gayet iyi dağıtımı vs sorun yaşamadım modemin sorun var dedi hayır yok dedim o zaman çözüm olsun istiyosan bizim dediklerimizi yapmanız gerek dedi yapmam gerek yok ekranında bakarsan sizden olduğunu anlarsın sorunun kaynağını dedi biz böyle yardımcı olamayız dedi arkaşlar laptopum da bir sorun yok yada modemim de çünkü işim gereği her ikisini de çok kullanıyorum bu işlerde kullanmış olduğum internetin daha üstünde kullandım bir sorun yaşamadım en sonun da bak beyefendi dedim ben 8 alırken 800 900 indirme yapıyorken şimdi 50 alıyorum bunun en azından minimum 3,5 olması hadi 3 olsun dedim ama 1 almam imkansız zaten benim eski internetim bazen çıldırınca 1 mbps indiriyordu bana şunu dedi indirme hızı intertin hızındna bağımsız bir şey dedi ve benim nutkum tutuldu kapattım o gün 1 saat sonra indirme hızım 5.5 6 aralığında olduğunu gördüm o günden sonra da indirme hızım hiç 1,5 2,5 3 olmadı hep 4 5 6 seyrediyor demem o ki en başından beri mağdur oldum daha fiber gelecek diye ben aradım hem bunları anlattım hemde adam akıllı bilgi verin dedim onun içinde para vermeyeceksiniz modem bizden denildi falan inandırıcı gelmedi tabii olabilir ücret gibi de denildi kesin bir şey diyemiyormuş ne zaman fiber olur dedim bilmiyoruz biz bakmıyoruz türk telekom yapıyor bu işi dedi bende kurumsal iletişim sağlmıyormusunuz dedim bunu biz talep ediyormuşuz forumu da okudum çoğu kullanıcı kendi yapıyor kendi işini türk telekoma mail attım fiber hat çekilmişti daha önce çok olmadı ne zaman aktif olur diye sağolsunlar dönüş yapmışlar bu ayın 19 na kadar yapılacakmış… eğer okuysanız teşekkür ediyorum 1 aylık deneyimim bu ve bunun kötü olmasını bende istemezdim bayağı bir umutluydum fiber muhabbetinden sonra olacak şeyler karşısında da iyi kötü kalıp kalmayacağımı kesinleştirceğim. Türknetin başarısını daha çok kullacıların kendi başarıyla yaptığı olarak görüyorum müşterilerini saha elmanın gibi kullanmaya mahkum ediyor. yazım yanlışları içinde kusura bakmayın klavyem almanca ezbere yazıyorum iyi günler

1 Beğeni

Bayağı uğraşmışsın geçmiş olsun. Fiber de kurulumu TT ekipleri güzelce yapıyor o yüzden sorun yaşamazsınız. Tek sıkıntı vdsl den fibere geçişte TurkNet sizi oyalayabilir. Sanırım ekipler arasında bi kopukluk oluyor

1 Beğeni

Hayırlısı olsun. Bilgin var mı acaba VDSL den Fibere geçiş de
Modemi onlar veriyor sanırım ücret var mı bunun için
fiber kablo çekiminde ise metre başına ücret veriliyor mu
yada şöyle diyeyim geçişte de kurulum da modem de kabloda para veriliyor mu ?

Merhaba, Kurulum ücreti var. hem kabloyu hem modemi ücretsiz şekilde kurulumu yapılıyor. Siz birşey yapmıyorsunuz.

Yukarı yazıya ek olarak 15.04.2024 tarihinde 50 almış olduğum paketi stabil olmadığı gerekçesi ile 35 mbps düşürdüler bulunduğum mevkide santral yoğunluğundan dolayı imiş pişman oldum cidden TurkNet 'e geçtiğim için.

Şimdi kablo ve modem ücretsiz evet anladım kurulum ücreti derken ?

Selamlar @Ozkanmuss, yazınızın tamamını okudum. Kurulum süreçlerinde taşeron firmalardan hizmet alınabiliyor. Bu hizmette yaşanan sorunları ilgili kurumla paylaşıp gereken aksiyonları alıyoruz. Deneyimlerinizi net uzmanlarımızla paylaştığınızı görüyorum. Hız durumu ile alakalı arka planda incelemelerin devam ettiğini görüyorum. Kayıtlarınızı ben de takip edeceğim.