Müşteri hizmetlerine ulaşamamak

Müşteri temsilcisine bir türlü ulaşamıyorum. Sürekli ordan oraya yönlendiriliyorum. Sırf beni arasınlar diye mesaj bırakıp beklemek zorunda olmamalıyım.

1 Beğeni

Nasıl ulaşabilirim müşteri hizmetlerine. Bilgisi olan var mı arkadaşlar ?

Müşteri hizmetlerine neden ulaşmak istiyorsun? Destek kaydı bırak gereken yapılacaktır.

Merhaba, destek kayıtlarından geri dönüş istiyebilirsiniz. Bir sorunuz veya merak ettiğiniz bir konu var ise buradan da yardımcı olalım.

Modemim ip almıyor lakin internetim var. Bugün tamir için görevli arkadaş geldi ve bana bu şekilde izah etti. Müşteri hizmetlerini arayıp kıdemini resetletmem gerektiğini ve yeniden kurulum yapmam gerektiğini söyledi. Bu yüzden ulaşmaya çalışıyorum.

Destek kaydınız için belirtirseniz temsilci yardımcı olucaktır.

Enteresan, ip almadığı halde internetin olması. :thinking: Modemin arka tarafın da reset bölümü/girdisi var, ince bir bölüm, o bölüme bir iğne, kürdan yardımıyla 30-60 saniye basılı tutun yeniden başlamasına kadar ve sonrasın da kurulumunuzu yanlış yapmadan tamamlayın.

O kadar da atma 60 saniye reset ne :smiley: :smiley:

Bazı modemler de resetlemesi uzun sürebiliyor. :slightly_smiling_face:

Merhabalar, modem resetleme işlemini ve tekrar kurulumunu kolayca siz yapabilirsiniz. İsterseniz modeminizin markasını ve modelini buradan bizimle paylaşın. Ben size link vereyim. Oradaki adımları takip ederek işlemleinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Siz, size ulaşmak istediğimiz konular için öncelikle bize Online İşlemler - TurkNet üzerinden kayıt oluşturun. Arkadaşlarım sizinle kısa süre içerisinde iletişime geçerler.

Benim bir üyeliğim var zaten. Tamir için gelen arkadaş ip almıyor bu yüzden müşteri hizmetlerini arayarak resetlemeniz gerekiyor dedi. Diğer türlü modemi resetlemeyi daha önce denemiştim. Sorun çözülmemişti.

Cihazlar Wi-Fi bağlanıyor fakat internet hizmetini kullanamıyorum.