Müşteri Hizmetlerine Ulaşamama

Telefon hattım kapalı. İnternet faturası ödenmediğinden internete erişemiyorum. Faturayı ödedim ancak internet hizmetim açılmadı. Telefon hattım olmadığından Online Işlemler üzerinden numaramı da numaramı değiştirmek istedim ama internet yok. Arıza kaydı oluşturdum başka bir hat üzerinden ve ne kontrol edebiliyorum ne de internet hizmetim açılıyor. Hattım kapalı, internetim yok. Müşteri hizmetlerine ulaşmam için internet lazım, internet abineliğim faturayı ödememe rağmen aktive edilmedi. Müşteri hizmetlerine ulaşamadığımdan ve internet hizmetim aktif hale gelmediğinden abonelik iptal talebi açtım. Ondan da heralde hattım kapalı olduğundan ulaşamayacaklar. Bir yerden internet buldum, Online Islemlerden numara değiştirme talebi yolladım. Bugün içerisinde aranmazsam veya internet hizmetim yerine gelmezse, iletişim kuramama hali devam ederse abonelik iptaline devam edeceğim. Bir daha böyle durumda kalmak istemiyorum.

Lazım olursa: 279*******

Müşteri hizmetlerine ne denli uğraşsamda, 10 kere arasam da ulaşamadığımı göstermek icin konuyu açtım. En sevdiğim ve kalıcı olacağımı düşündüğüm TurkNet’den bu denli ayrılıyor olmak açıkçası hayallerimi kırdı.

1 Beğeni

Selamlar @UndefinedAI, hizmetiniz şu anda 19 saati aşkın süredir çevrimiçi görünüyor. Özel mesaj üzerinden iletişime geçtim.