Müşteri hizmetleri

Niye müşteri hizmetleri yok TurkNet’in herkes bundan şikayetçi?

Fiyatları düşük tutabilmek için. Hat için Türk Telekom’a kira bedeli veriyorlar zaten bir de müşteri hizmetleri bedelleri yükseltecektir muhtemelen. Kendi Gigafiber altyapısında ise kira vermiyorlar ve müşteri hizmetleri var.

1 Beğeni

Erol Bey, merhaba müşteri hizmetleri’nin olmama sebebi hem karışıklığın önüne geçmek hemde müşteri hizmetleri’nin açtığı kayıta daha sonra teknik ekibin bakması ile uzayan süreç olduğu içindir. TurkNet Online İşlem Merkezi’den direkt olarak kayıt açtığınız zaman teknik destek ekiplerine yönlendiği için çözüm süreci daha kısa oluyor.

3 Beğeni

Çok fazla sosyal medyada şikayet eden var umarım bütün sorunlar düzeltilir teşekkürler Mehmetcan bey… Teşekkürler TurkNet ve Mehmetcan bey…

1 Beğeni

Ben teşekkür ederim Erol Bey, iyi günler dilerim. :blush:

1 Beğeni

Yanlış hatırlamıyorsam siz bir TurkNet çalışanı değilsiniz ancak çalışanlarla aranızda bir kontak var. Bahsettiğiniz durum uzaktan baktığımızda mantıklı gibi dursada çok basit hız sorunları ya da internet kopmaları gibi durumlarda ( Normalde müşteri hizmetlerine sahip firmalarda 5,10 saniyede çözülecek sorunlarda) 1,2 gün bekliyoruz ve bu durum çok can sıkıyor. Bunun için keşke bir çözüm olsa ya da yöneticiler bu konu hakkında alternatif bir yol düşünse… En azından çalışma saateri içerisinde bir yazıyla canlı destek gibi vs. Ya da online işlemlerden internet profilimizi güncelleyen bir buton ( Bağlantımı yenile butonu TurkNet altyapısı dışında çalışmıyor)

5 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni cevap girilmesine izin verilmiyor.

@aluleas Size yardımcı olmak için burada olduğumuzu bilmeniz kafiidir diye düşünüyorum. Hakkınız var bir şey diyemem ama emin olun bu şekilde dönüş daha kolay ve daha kısa sürüyor çözüm süreleri.

1 Beğeni