Müşteri Hizmetleri Yetkilisine Ulaşım Sorunu

TurkNet bağlantıyı yapana kadar sıkıntı yok sürekli arıyorlar falan ama bugün bağlantı yapıldı.Fakat benim modemim vdsl desteklemiyormuş. Kurulumu yapan kişi adsl modem için hızımın düşürülmesi gerektiğini söyledi. Bunu da ancak müşteri hizmetleri yapabilirmiş ama gelin görün ki kesinlikle ulaşılmıyor. Bu arada kuruluma gelen kişi sürekli sesini yükselten ve ters konuşan biriydi yani TurkNet e yakışmıyor bu davranışlar ayıp daha interneti kullanmaya bile başlayamadım.

Bağlantı hızını düşürmek yerine 2. el vdsl destekli modem almanız size + sağlar.

Zaten siparişini verdim. Ama o modem gelene kadar da hızımı ayarlamalarını talep edecektim. Ya bu kadar vurdumduymazlık olmaz gerçekten ben anlamıyorum bu insanları.

Müşteri hizmetleri gerçekten problem bende bağlanmadan önce sürekli olarak iletişime geçiyorlardı lakin, 48 saattir internetim de kopma problemi yaşıyorum Türk Telekom a iletmişler Türk Telekom gelip santralden ankastreye kadar olan kabloları kontrol etmiş sorun yokmuş ne ara geldiler, görünmez mi geldiler bilmiyorum ama cidden destek ekibi sıkıntı.

TurkNet dijital müşteri deneyimi hizmetini yavaş yavaş mükemmel hale getiriyor. Yapmanız gereken işlem çok basit aslında abonelik başlatırken size verdikleri kullanıcı adı ve şifre ile online işlem merkezine girip gerekli başlıktan kaydı oluşturmanız yeterlidir. Eğer internet üzerinden yapmak istemiyorum diyorsanız da yine sesli yanıt servisi üzerinden gerekli tuşlamayı yaparak destek kaydı açıp talebinizi iletebilirsiniz.

Bu arada adsl porta geçmek yerine vdsl de kalmanızı öneririm. Bazı bölgelerde analog santraller hala olduğundan port değişikliği işlemi fiziksel olarak yapılmak zorunda kalınabiliyor. Bu esnada boşa düşen vdsl port bir başka abone tarafından alınabilir, portunuzu kaybedebilirsiniz. Eğer dijital bir santrale sahip iseniz kaydınız üzerinden modenizi uyumlu olmadığı için adsl sinyali almak istediğinizi belirtmeniz yeterlidir.

Ortak altyapıda TT ekipleri eğer altyapı kaynaklı bir müdahale edecekler ise dairenize gelmezler direk dolap üzerinden sinyalin ulaşıp ulaşmadığını görebilirler. Kendinize bir konu açıp oradan hat değerlerinizi paylaşır iseniz yardımcı olmaya çalışalım.

Nasıl yapacam onu? Yani hat değerlerini nasıl paylaşacam

Merhaba vdsl hattınızı adsl hatta taşımanızı önermem çünkü bu işlem sonunda saha dolabındaki vdsl olarak boş port kalmaz ise adsl hatta kalırsınız size tavsiyem modeminiz gelene kadar beklemeniz hat değerlerinizi modem ara yüzüne girerek ekran görüntüsünü alıp paylaşabilirsiniz.

Sorunu çözdüm sinyal dijital olarak geliyormuş portun boşa düşmesine gerek kalmadı yani yeni modem gelince tekrar vdsl baglantisina gececegim

1 Beğeni

Sorunun çözümüne sevindim, İyi günlerde kullanın hizmetinizi aramıza hoşgeldiniz.

21 saat sonunda konu otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıt girilmesine izin verilmiyor.