Müşteri hizmetleri solitare oynuyor

Senin adına üzüldüm bende farklı bir sorundan muzdaribim paket kaybı problemi yaşıyordum destek talebi açtım ve iletişime geçtim bir gün sonra paket kaybı sorunum çözüldü ve ne olsun, sorunun çözüldüğü gün 29.01.2022 saat 16:54’de dsl ve internet ışığımın sönmesiyle sinyal alamaz oldum o günden bu güne internet hizmeti alamıyorum. Destek kaydı açtığımda arızanın en geç 02.02.2022 tarihine kadar giderileceği söylendi fakat verdikleri tarih geldiğinde arızam giderilmedi ve açtığım yeni destek talebine gelen geri dönüş arızanın 05.02.2022 tarihine kadar giderileceği oldu. Hala internet bağlantım yok home ofis çalışan birisi olarak ve evde eğitim gören kardeşimden ötürü ek internet paketleri almak mecburiyetinde kaldım bana masrafı aylık ödediğim faturanın 3 katına maal oldu ve paketim bitmek üzere yarın da arıza giderilmez ise aboneliğime son vereceğim bekliyoruz bakalım. Beni TurkNet’e cezbeden taahhüt’ün olmaması idi umarım arızalarımız yakın zamanda düzeltilir. Yakın zamanda arızanın giderilmesi dileğiyle. Anlık ulaşabileceğimiz bir müşteri hizmetleri yok dolayısıyla yeteri kadar bilgilendirilmiyoruz veya müşteri hizmetlerinde çalışan arkadaşlara yeterli bilgi aktarılmıyor 3 kişiden aynı yanıtı almak sinir bozucu olabiliyor. İsyanınızda tamamen haklısınız.

1 Beğeni

Evet, aynı şekilde benim de derslerime çalışmak için tonlarca ek data paketi almam gerekti ay sonunda öğrenci harçlığımın %80i gibi korkunç bir rakam beni bekliyor olacak, sabrım kalmadı gerçekten, bu sefer düzelttiler düzelttiler böyle devam ettiği takdirde somut bir randevum var yarın, bu noktaya gelmesini istemezdim fakat iş gerçekten ciddiye bindi artık. Umarım ikimizin de sorunu çözülür, kardeşine başarılar, sana iyi akşamlar diliyorum.

1 Beğeni

Dsl arızası sonrası düşen hız benzer şeyler bu ara çok sık görmeye başladım . benimde sabrım sınanıyor…

1 Beğeni

Maalesef kendi saha ekiplerinin ve bölgelerde şubelerinin olmamasından ötürü her konuda TT’a bel bağlıyorlar sonuç ortada olan kullanıcılara oluyor. TT saha ekipleri ile iletişimde de bir problem var ki kullanıcıyı bilgilendiremiyorlar.

her ilde, ilçede bayisi veya şubesi olursa maliyet artar fiyat yönünden farkı kalmaz.

ortak altyapıda tt saha ekiplerinin dışında dolaplara/kabinlere, kablolara herhangi bir iss in ekibi müdahale edemez. TurkNet diğer işlemler için kendi ekibini kullanıyor zaten.

1 Beğeni

hâlâ temsilciden herhangi bir bilgi almadım, turk telekom ekiplerine ulaşıldığından bile şüpheliyim, bilette türk telekoma iletildi kontroller yapılıyor yazıyor bir haftada konrtolü bitiremediler gitti, tahminen ne zaman somut bir bilgi alabilirim?

Merhaba @basarsubasi, öncelikle karşılaşmış olduğunuz durum nedeniyle üzgün olduğumuzu bilmenizi isterim. Sizin bölgenizde yaşanılan yerleşik operatör kaynaklı bir genel arıza var. Bu genel arıza nedeniyle hizmetinizi kullanamıyorsunuz. Süre zarfı içerisinde belirlenen tarihler arasında işlemlerinizin yapılması için beklemeniz gerekiyor.

Ayrınca konu başlığı için seçtiğiniz başlık çok hoş değil :frowning: Bunu belirtmeden edemeyeceğim çünkü arka planda uzman arkadaşlarım sizin hizmetinizde yaşanılan sorunu giderebilmek için yerleşik operatör tarafı ile sürekli olarak iletişim içerisindeler. Bu ithamlar doğru değil.

1 Beğeni

Ben sizi gün içerisinde arattıracağım.

başlık için kusuruma bakmayın fakat defalarca bilgi almak istememe rağmen, her seferinde ‘‘kontroller yapılıyor modeminizi resetlemeyin.’’ şeklinde robotumsu bir mesaj atıyorlar (bkz:ek). Yerleşik operatör tarafı ile iletişime geçtiklerinden bile şüphelenmeye başlamıştım artık, sürekli otomatik mesajlar alıyordum, tabii yaşadığım bu sıkıntı sadece benim müşteri temsilcimle de alakalı olabilir fakat samimiyet ile söylüyorum, o başlığı atarken gerçekten öyle olduğunu düşündüm.

ayriyeten teşekkür ederim

merhaba, herhangi bir arama almadım fakat, bir buçuk saat kadar oluyor, daha önce hiç almadığıım, beyin kapasitemin sınırlarını zorlayacak derecede bilgi içeren bir yeni mesaj aldım, eke koyuyorum. Sayın alperenatici bey, eğer bu arkadaşlar solitare mi oynuyorlar başka bir şey mi yapıyorlar bilmiyorum ama benimle dalga geçtikleri kesin.

Ben arkadaşlarıma tekrar durumunuzu ilettim. İş sürecimiz i önceliklendirerek sizinle iletişime geçerek bilgi vereceklerdir.

Umarım verirler, " Süre zarfı içerisinde belirlenen tarihler arasında işlemlerinizin yapılması için beklemeniz gerekiyor." yazmışsınız, bana beklemem gereken herhangi bir zaman dilimi bile söylenmedi, siz arızanın yerel operatörden kaynaklı genel bir arıza olduğunu söyleyebilirken benim müşteri temsilcim ne arızanın ne tür bir arıza olduğunu ne de ne kadar sürede çözüleceğini söylemedi. Bir haftadır karanlıkta bekliyorum. Ayrıca gönderimde de belirttiğim gibi benim internetim türk telekom ekiplerinin gelişi ile palalel koptu. Genel arıza olması da büyük tesadüf, uğraşlarınız için teşekkür ediyorum.

hâlâ herhangi bir geri dönüş yok. @EFG

bunca uğraş şu mesaj içinmiş, ipv6ya da geçmek istiyordum tam da, kısmet değilmiş diyelim. konuyu kitleyebilirsiniz hocam, elveda TurkNet. @EFG

2 Beğeni

Bende yarın iptal işlemlerine başlayacağım 22:50’yi bekliyorum TurkNet’e geçmek için hala erkenmiş… Tam da önyargıları kırdık demiştim. Müşteri hizmetleri ve teknik destek sorunu tamamen çıkmaza sokuyor belki 2-3 yıl sonra tekrar geçmeyi düşünebiliriz.

yok zaten yeni iss hallediyor geçirirken onu @frknl , şu an ya gıbırnet ya da milleni gibi duruyor bakalım @creax.git

Bahsettiğiniz iki iss benim de düşüncelerim arasında umarım sorunsuz bir hizmet alırsınız iyi günler.