Müşteri hizmetleri problemi

Selamlar @selfoni53, foruma hoş geldiniz :raised_back_of_hand: Yaşanan durumun telafisi için hızlı bir şekilde yeni, ücretsiz hizmetiniz oluşturulacak. Ben de ekiplere konuyla alakalı bilgi ilettim :handshake:

İnternet kurulumu yapıldı tarafımızdan kaynaklı hata dediniz kurulum ücreti olmayacak dediniz lakin arandım ve kurulum ücreti faturaya yansıyacak dendi.Sistemen baktı ve bununla ilgili bize bir bilgi gelmedi dedi.Bir de sürekli modeminizi iade edin aksi halde 290 tl fatura bedeli şeklinde mesaj geliyor. Herkes birbirinden bağımsız mı çalışıyor? Turktelekom’dan geçiş cayma bedelim de ödenmemişti…Bunları her defasında uyaracak mıyım? Neden bunlarla meşgul oluyorum?

Tekrar selam, ücretsiz kurulum için satış birimine bilgi verildiğini görüyorum. Endişelenmeyin. Modem iadesi ile alakalı konuyu da ekiplerimiz yerel sağlayıcı ile görüşüyor. Devamında sizinle bilgi paylaşılacak :raised_hand: