Modemi İade Ederken Kutunun İçine İsim Yazmadım

Selamlar,
Üyeliğimi sonlandırdıktan sonra modemi iade ederken kutunun içine abone ismini ve bilgilerini yazmadım. Kargoyu gönderen kişi de ben değilim, bir yakınım benim yerime kargoladı. Elimde kargo barkodu ve takip numarası var.

TurkNet’e paketin benden geldiğini nasıl ve hangi yolla bildirebilirim? Mail atabilirim ama hangi maile atmam gerektiğini bilemedim.

Kargo takip numaram şu: 3**********8
Eğer süreci siz yönetebilirseniz de abone bilgilerim:
Abone no: 2********

Teşekkür ederim.

1 Beğeni

Yardım merkezinden iletişime geçip bilgi verebilirsiniz. Ya da burada ki yöneticiler görürlerse konunuzu işleme alabilirler.

2 Beğeni

Merhaba, kontrol ettiğimde kargonuzun ulaştırılmak üzere yolda olduğunu görüntüledim. İlgili birimimize bilgi verdim, uzmanlarımız süreçle ilgili gerekli işlemleri sağlayacaklar.

2 Beğeni

İlginiz için teşekkür ederim.

2 Beğeni

Rica ederim, iyi günler dilerim :hugs:

2 Beğeni