Modem sipariş ettim fakat kargo takip numaramı göremiyorum, mevcut kargonuz bulunmamaktadır yazıyor. Müşteri hizmetlerini aramayı denedim fakat bir bot çıkıyor abonelik işlemleriniz tamamlandı diyor ve otomatik kapanıyor yani müşteri hizmetlerine de ulaşamıyorum. Ne yapmalıyım?
TurkNet sana müşteri no ve şifre veriyor
TurkNet online yerden o bilgilerle girip destek açıp cevap alabilirsin.
Tam olarak oradan destek açtım fakat dünden beri cevap da verilmiyor
1 Beğeni
Aaa pardon yanlış yer. Okadar çok yazınca karıştı
alperenatici Ye özeline. Müşteri no ve açıklama yazarsam bakacaktır
Olur öyle şeyler…
Cemal’in dediklerini yapabilirsiniz.
Siparişi verdiğimde değil de 2 gün sonra kargoya vermişler, bugün mail geldi kargo şirketinden takip numaranız budur vs şeklinde. Yardımlarınız için teşekkür ederim
Rica eder, keyifli kullanımlar dileriz.
2 Beğeni