Modem siparişi iptali

TurkNet’e yeni abone oldum. Uygulamada dolaşırken modeminizi gördüm ve incelemek istedim. Fakat inceleme yaparken yanlışlıkla sipariş verdim. Verdiğim bu siparişi iptal etmek istiyorum. Bana yardımcı olur musunuz?

Hocam sanıyorum ki bu sayfada bir sıkıntı var. Emin değilim sadece düşüncem böyle. Yakın zamanda ben de abone oldum olurken de modem siparişi verdim, aynı sayfadan iptal ettim, para iadesini de aldım ama edevlette 375tl TurkNet borcu gözüküyor :grin: modem 375tl idi alırken​:grin: destek kaydı açarsanız oradan iptal edeceklerdir sizinkini de, edebletten de bakarsınız bendeki gibi gözükmesin sonra​:grin:

0 (212) 703 43 71 Şikayet hattı üzerinden iletişime geçiniz.

Şikayet hattı diye arıyorum. “Abonelik işlemleriniz devam ediyor” diyip konuşmayı sonlandırıyor.

Şimdi şöyle bir süreç işliyor. Modem size gelince destek kaydı açın yada o numarayı tekrar arayıp modem iade işlemi için kargo kodu talep edin ve o kod ile size en yakın mng kargoya gidip ücretsiz iade edebilirsiniz. Modemi teslim almadan iptal edilmiyor maalesef. Süreç bu şekilde önce teslim alın sonra kargo ile iade edin.

1 Beğeni