TurkNet aboneliğine geçmeye karar verdik ve gerekli işlemleri yaptık, aktivasyon süreci tamamlandı kullanıcı adı ve şifre gönderildi, modem kurulumu yapıldı ve internet akışı sağlandı. Buraya kadar her şey normaldi, problem yaşadığımız kısım bundan sonra başlıyor.
İnternetin geldiği aynı gün hızını ölçtüm ve abone olurken altyapınız uygun diyerek bize vaadedilen 35 mbps’nin çok altında 14-15 mbps hızla internet sağlandığını gördüm. Bunun üzerine bir destek kaydı oluşturarak durumu bildirdim. İlgili arkadaş gerekli güncellemeleri yaptığını söyleyerek modemi resetleyip aynı kullanıcı adı ve şifreyle tekrar kurulum yapmamızı rica etti. Bunun üzerine tekrar resetleyip kurulum yaptık fakat o andan itibaren internetimiz gitti ve bir daha geri gelmedi. Defalarca deneme yapılmasına rağmen modemde hiçbir şekilde internet ve adsl lambası yanmıyor. Birçok kez destek kaydı oluşturuldu fakat sorunumuz çözülmedi. Türk telekom saha ekibi geldi vdsl modem almanız gerekiyor deyip geri gitti. TurkNet destek ekibi sürekli modem kurulumunun doğru yapılıp yapılmadığını sorguluyor problemi çözmüyor. Modem kaynaklı bir problem olsa ilk modem kurulumunu yaptıktan sonra internetimiz yine gelmezdi ama geldi ve kullanmaya başlamıştık ta ki 3-4 saat sonrasına kadar. Bu devirde 5 gündür internetin kesik olması gerçekten utanç verici. TurkNet desteğe problem çözülmediği için abonelik iptali yapmak istediğimizi belirttik. Son kez 1 günlük süre daha istediler yarın da düzelmezse iptal edelim dediler (düzelmesi için bir şey yapılmıyor o da ayrı mesele). Ben de belki farklı bir çözümü olan varsa diye foruma konu açmak istedim.