Merhaba, dün öğlen 13:00’da internetim gitmişti sonrasında online işlemlerden destek kaydı oluşturdum ve bugün çözülmüştü ancak modemimi resetlememi söylemişlerdi. Ben de resetledim, bu sefer de Zyxel arayüzüne (yani 192.168.1.1)'e giriş yapamıyorum. Kullanıcı adına admin ve şifreye de modemin arkasındaki login passwordu yazmama rağmen “The username or password is not correct or locked” diye hata veriyor. Ne yapmam lazım ne olur yardımcı olun.
Username: admin
pass: admin , boş bırakarak veya 1234 olarak denediniz mi ? Modemin modeli nedir?
1234’ü de denedim yine aynı şeyi söylüyor. Modem Zyxel VMG3625-T50B.
Caps Lock’u falan kontrol ettiniz mi ? Arkadaki kod veya 1234 olması gerekiyor
Kullanıcı adına admin, şifre kısmına da modemin arkasındaki login password neyse harfiyen yazıyorum ama olmuyor.
Kurulumda genelde yeni bir password yazmanızı istiyor modemler. Yenilemediginize eminseniz en güzeli reset atmak
Yani yenilemedim modemin arkasındaki reset tuşuna ışıklar sönene kadar basılı tuttum ve çektim. Zaten panele girip kurulum falan yapamıyorum ki yenileyeyim.
Ne zaman basılı tutup ve çektiniz?
Nasıl yani ne zaman yaptım?
Reset tuşuna bastım dediniz ya. Yeni mi reset attınız onu sormuştum
Yani bugün 3 kere falan resetledim. İlki online işlemlerde dediklerinde. İkincisi Zyxel’i aradığımda. Üçüncüsü de bir saat önce.
Modemin altındaki etikette paralo yazıyor olmadı turktelekom dene
Hocam modemi firmware güncellemesi yaptıktan sonra fabrika ayarlarına döndürdüyseniz servis yolu gözüküyor.
T50b de bi de bu sıkıntı vardı dimi
aynen hocam bi düzeltemideler insanları uğraştırıyorlar servisle falan.
Daha öncesinde de sıkıntı yaşadığım için firmware güncellemesi yapmışlardı. Pazartesi servise vereceğim teşekkür ederim.