Modem Para İadesi

Dün gece TurkNet uygulaması üzerinden zyxel modem aldım sonrasında bana ‘‘adınıza böyle bir marka modem bulunmamaktadır’’ gibi bir uyarı verdi sonra iptal ettim ama parayı çekmiş TurkNet iptal ettiğimde ise parası geri gelmedi 8081 ile biten TurkNet numarasını arıyorum yetkili kişiler ile görüşmek için ama beni hızlı işlem hattına atıyor direkt ne yapsam ne etsem TurkNet müşteri hizmetleri ile görüşemedim paramı geri istiyorum.

Öncelikle TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden kargo takibi kısmına bakın modem kargoya verilmiş mi ? O şekil uyarı vermesine rağmen para çekildi ise arka planda gönderiliyor olablir. Ya da UPS kargo mesajı gelebilir. İptal etmene rağmen iptal oldu ve paran yatmadı ise de oimden direk destek kaydı aç. Aynı bu sadelikte yazıver. Ve cevabı bekle. Eke de kart hareketini ss alıp koy. İptal ettiğine dair TurkNet Online İşlem Merkezi kısmını da ss al koy. Ayrıca o modemi de alma :smiley:

destek kaydımı açtım bir de aldığım modem Zyxel VMG8623-T50B idi kötü bir modem mi? bi de hangi modemi önerirsin 350 tl civarında

Öncelikle adınıza kayıtlı bir modem bulunMaktadır yazar siz yanlış okumuşsunuz.
BulunMaMaktatır yazmaz. Tekrar kontrol ediniz.

TurkNet’de canlı destek hattı yok. TurkNet Online İşlem Merkezi üzerinden kayıt açarak ulaşabilirsiniz.

tekrar nasıl kontrol edeceğim ki iptal ettim paramın gelmesini bekliyorum şu an

İptal işlemi eğer fatura kesilmediyse yapabilirsiniz.
Fatura kesildiyse iptal olmaz eve gelir geri iade yapabilirsiniz.
İptal işlemi onaylandı ise iade işlemi haftaya cuma yapılır.

1 Beğeni

Modem satın al menüsüne girip ss alıp atar mısınız.

onaylanıp onaylanmadığını nasıl anlayacağım peki?

Şuan mevcut satın almış olduğunuz modem görünmüyor. İadeler cumadan cumaya yapılır. Önümüzdeki hafta cuma iadeniz yapılmış olur. Almak istiyorsanız tekrar sipariş verin. Ve sipariş verdikten sonra adınıza kayıtlı modem bulunMaktadır yazar. Yani satın alma işlemi onaylandı anlamında.

1 Beğeni

paramın iade edileceğinin garantisi var ise tekrar sipariş veririm

Tabiki edilir. 0 (212) 703 43 71 Bu şikayet hattını arayarak iadenizle ilgili bilgi edinmeye çalışın.

murat reis benim konuma cevap verirmisin modemi değiştirdim yine çözülmedi