Modem Mülkiyet Sıkıntısı

Herkese merhabalar,

Şimdi ben TT gpon altyapısı ile d-smart kullanıyordum. Kullandığım modem de TT’ye aitti ancak d-smart gelip kurmuştu modemi. TurkNet’e de yine aynı altyapıda geçtim ve bu sebeple kendileri bana aynı modemi kullanmaya devam edeceğimi söylediler. Buraya kadar her şey normal.

Ancak internetim bağlandıktan 2-3 gün sonra d-smart mesaj attı ve modemi iade etmem gerektiğini söyledi. TurkNet’e destek kaydı açıp durumu izah ettim, onlar da bana modemin haklarıyla geçiş yaptığımı ve bu sebeple d-smart’ın tarafıma herhangi bir faturalandırma yapamayacağını söyledi. Bunu da d-smart’a iletmemi istediler (bunu da artık kullanıcı olarak niye ben iletiyorsam! Kendi aranızda çözün işte).

Ben de d-smart’ı aradığımda bana modemi kendilerinin getirip kurduğunu; modemin d-smart mülkiyetli olduğunu bu yüzden de iade etmem gerektiğini söyledi. TurkNet’in söyledikleri onlar için hiçbir şey ifade etmiyor. Tekrar destek kaydı oluşturdum anlattım derdimi ve 1 hafta sonra ancak yanıt alabildim ki, TurkNet şimdi bana sorunu benim çözmem gerektiğini söylüyor ve hiçbir şekilde yardımcı olmuyor.

Ne yapmam gerekli gerçekten çok karıştı kafam. Bu sorunu ben nasıl çözeceğim yardım edebilecek birileri varsa çok sevinirim :pray:

Herkese iyi günler olsun :v:t4:

Kullandığınız modemin üzerinde dsmart mı yazıyor Türk Telekom mu?

Türk telekom yazıyor.

Merhabalar, konuyu detaylı olarak incelemem size bu konuda yardımcı olabilmem için müşteri numaranızı özel mesaj üzerinden bana iletir misiniz?

2 Beğeni

Siz modeminizi iade etmeyin. İade etmenize gerek yok. Diğer operatörünüz ne derse desin o modem sizde kalacak ve mevcut modeminiz üzerinden TurkNet’i kullanmaya devam edeceksiniz. Bizim diğer operatörlerle bu konuda anlaşmamız var. Eğer herhangi bir modem faturalandırılması gibi bir durum söz konusu olursa siz hemen bize destek kaydı açıp durumu iletin. Arkadaşlarım konuyu çözüme ulaştırırlar. İçiniz rahat olsun. Kullanımınıza devam edebilirsiniz.

5 Beğeni