Modem kurulumu yaptım ama hızım düşük

16 mb internet kullanıyordum TurkNet 50mb internete geçtim. bugün modem elime ulaştı kurulumu yaptım fakat internetim hızım 1 mb bile değil . ADSL den VDSLe geçiş için başka bişey yapmam gerekiyormu

1 Beğeni

eski modemde (adsl) iken TurkNet üzerinden hiç hizmet almış mıydınız? Ve mümkünse modem arayüzünden hat değerlerinizi paylaşır mısınız?

1 Beğeni

hayır başvuru yaptığımda mevcut internetimi iptal etmedim sizin iptal etmenizi bekledim

=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.21.0_A_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.992.5(ADSL2PLUS)
Annex Mode: ANNEX_M

INP downstream: 15888
INP upstream: 15864
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: ATM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 1023 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 251 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 0
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 0
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime :9 min, 8 secs
DSL activetime :0 min, 13 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 39.1 dB
output power upstream: 7.3 dbm
attenuation downstream: 12.8 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 30.7 dB
output power downstream: 0.0 dbm
attenuation upstream: 15.9 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 00 01 22 22 23 33 33 33 33 34 44 44
tone 32- 63: 32 22 22 22 12 11 11 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 64- 95: 00 00 34 33 33 34 34 34 44 44 43 43 44 44 44 30
tone 96-127: 44 33 44 44 34 33 34 03 34 34 44 34 33 33 43 30
tone 128-159: 44 43 44 33 33 33 33 33 33 33 34 33 33 33 33 33
tone 160-191: 33 33 33 33 33 33 33 22 23 22 32 23 32 32 02 20
tone 192-223: 32 22 22 22 22 22 32 32 22 22 22 22 22 22 22 22
tone 224-255: 22 22 32 22 22 22 22 22 22 20 22 22 22 22 12 22
tone 256-287: 22 22 22 22 22 22 22 12 22 22 22 22 22 22 22 12
tone 288-319: 12 20 21 22 22 12 11 11 12 11 11 11 11 10 11 11
tone 320-351: 21 12 11 11 11 11 11 21 11 11 11 11 11 11 01 11
tone 352-383: 11 11 11 11 11 01 10 01 00 01 00 00 00 00 00 00
tone 384-415: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 416-447: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 448-479: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 480-511: 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00

Merhaba geçişten sonra hattınız hala adsl altyapıda arıza kaydı açarak hattınızın vdsl altyapıya geçirmelerini talep edin 2 veya 3 gün içinde eğer bağlı olduğunuz santral de boş port var ise vdsl altyapıya geçersiniz ve istediğiniz hıza kavuşursunuz umarım.

1 Beğeni

hızım düşük olduğu için destek kaydı oluşturmuştum o kaydı silip bu konu hakkında yeni bir destek kaydı oluşturmam mı gerekiyor

Silmenize gerek yok sadece not olarak hattım adsl altyapıda vdsl altyapıya geçmek istiyorum yazın sorunun neyden kaynaklandığına açıklık getirmiş olursunuz müşteri hizmetleri temsilcisi için kolaylık sağlar ve sorununuz daha çabuk çözülür.

1 Beğeni

@KASPAROV beyin dediği gibi talep oluşturun. 2016 da TT’den TurkNet’e ben geçiş yaptığımda hızım 16 mbit idi. Tesadüf eseri iptal edip sonraki sene tekrar açtırdığımda 75 mbit olmuştu port geçişi yapmamış olabilirler sizde de.

Ben bölgemde VDSL varmış bilmiyordum o yüzden tesadüfen fark ettim.

2 Beğeni


destek kaydı oluşturduğumdan beri her gün beni bilgilendiriyolar fakat bu süredaha ne kadar uzar . 2 hafta sonra askere gidicem ve bu süreci en kısa sürede tamamlamam lazım . şanda benim yapabileceğim başka bişey varmı acaba yardımcı olabilirmisiniz

2 Beğeni

Sizin yapabileceğiniz bir işlem yoktur TurkNet abonenin vdsl altyapısına geçirilmesi için iş emrin de bulunmuştur sadece Telekom ekiplerinin iş emrini uygulamasını bekliyorsunuz.

Boş port yok diye her gün bilgilendirme yapıyorlardı bende baktığımda boş port görünmüyordu . Bugün baktığımda boş port görünüyor fırsatı kaçırmak istemiyorum yardımcı olabilirmisiniz

Merhaba

Yaşadığınız vdsl geçişi ile ilgili destek kaydınız yoksa, hemen online işlem merkezi Online İşlemler - TurkNet üzerinden destek kaydı oluşturunuz. TurkNet size kaydınız üzerinden bilgi verecektir.