internete bağlanamıyorum. bağlanmaya çalıştığımda" modem kullanıcı bilgileriniz ve bağlantı adresiniz birbirleri ile eşleşmediği için internet bağlantısı sağlayamıyorsunuz" hatası almaktayım.
Modem kurulumunu doğru yaptığınıza emin misiniz?
Sistemde ödenmemiş faturanız var mı?
Aynı sorunu yaşıyorum…
Sistemde ödenmemiş faturanız var mı?
Evet var benim ama son verilen tarih 10 Temmuz, sorun bu olabilir mi?
Olabilir. Kayıt açtınız mı ne yanıt geldi?
Şu an faturayı da ödedim ödenmemiş faturam yok artık. Açtım daha yanıt gelmedi
Gün içinde ya da yarın bir yanıt gelecektir. Hatırlatayım, modemi kapatmayın.
Destek talebini doğru yerden oluşturdum umarım çünkü modem arızası kısmında talep oluştur yerine yönlendirme yapıyordu ben de BTK’nın baktığı kısma yolladım.
Ayrıca yarına kadar bekleyecek vaktim yok malum evden çalışıyoruz şu an resmen işlerim aksıyor
borcum yok ve daha dun aksama kadar sorunsuz erısım saglıyordum. bu yuzden kurulumla alakalı sorun mumkun degıl
Tamam, net olarak İstanbulun hangi ilçesindesiniz özelden yazabilir misiniz?
Aynı sorun bendede var ethernet ışığı düzelsin diye aygıt yöneticisinden Asusac51 seçtim sonra yine eski haline getirdim bu hatayı veriyo
Hocam banada yardımcı olurmusun İstanbul Kağıthane oturuyorum
Sanırım Kağıthane’de bir problem var. Ben de aynı durumdayım.
Bende Kağıthane deyim aynı sorun var
TurkNet bana yenı bır kullanıcı adı ve sıfre gonderdı. modem ayarlarından hızlı kurumlum yapıp bılgılerı gırınce sorun cozuldu
Ben yeni kullanıcı adı ve şifrenin çözüm olacağını düşünmüştüm. Demek ki doğru düşünmüşüm. İnşallah benim de sorunumu çözerler
Bana da kullanıcı adı ve şifre gönderdiklerini yazmışlardı ama ne mesajın kendisinde ne de mailde görebiliyorum. Bu gönderimi nereye yapıyorlar?