Modem ışıkları yeşil yanıyor ama internet erişimi yok

1. Statik İP ile neden internete erişim sağlanmadı? 48 saat internetsiz kaldım ben hemde hafta sonu.
2. Elektrik kesinti sonrası modem neden otomatik ip almıyor? Pppoe tekrar girdiğimde ip alıyor.

Geçen aylarda birkaç kez elektrik kesintisi oldu, elektrik geldiğinde modem ip alamıyordu. PPPOE kullanıcı adı ve şifremi tekrar girdiğimde ip alıyordu.
Cumartesi günü elektrik kesintisi oldu tekrar ve modem ip alamadı. PPPOE tekrar girdim defalarca modem fişini çektim, reset attım ama ip almadı bir türlü .
CGNat olduğundandır belki dedim TurkNet mobil uygulamasından statik ip hizmetini aktif ettim. Modem 159 ile başlayan ip aldı ama internet erişimi yoktu. Modem gene restart, reset attım ama olmadı.
Destek kaydı açtım
" Merhaba, bağlantınızı kontrol ettik ve yaşadığınız arızanın düzeltilmesi için Türk Telekom saha ekiplerine 2023120200111556487 numaralı arıza iş emrini ilettik. Saha ekipleri bölgenizdeki santralden daireye kadar olan bağlantıları kontrol edecek ve çözüm için destek olacaktır."
Telekom ekibi bugün pazartesi geldi kontrol etti “bizlik bir şey yok TurkNet müşteri hizmetiyle görüşün” dedi gitti. Müşteri hizmetlerine tekrar yadım " Arıza kaydınız ile ilgili güncel bilgi talebinde bulundum.
Aktarılan bilgi doğrultusunda işlem sağlayabilmekteyim.
Öncelik verilmesi adına bilgi aktardım. Kontroller sağlandığında ve işlemler ile ilgili bilgi aldığımda sizinle paylaşacağım" saatler geçti ve bi ses seda çıkmadı MHlerinden.
TurkNet mobil uygulamasına girdim statik ip hizmetini iptal ettim. VOILA – modem CGNAT ip aldı ve internet geldi.

  1. Statik İP ile neden internete erişim sağlanmadı? 48 saat internetsiz kaldım ben hemde hafta sonu.
  2. Elektrik kesinti sonrası modem neden otomatik ip almıyor? Pppoe tekrar girdiğimde ip alıyor

Selamlar @fawaz, 70020445 numaralı kayda istinaden arandığınızı ve bilgi aktarıldığını görüyorum.

BARAN K. ile görüştüm statik ip tanımladı ama internet erişim gitti tekrar. Başka İP adres tanımlyın dedim yapamayız dedi.
CGNAT’yken Modem otomatik İP alamama sorunu için de kullanıcı şifremi değiştirin dedim değiştiremeyiz dedi. ( Forumda gördüm bazıların ip alamamı sorunu kullanıcı şifre değiştikten sonra çözülmüş )
Uzun lafın kısası yardımcı olmadı veya olmak istemedi.

Şimdide Kullanamadığım 2 statik ip ücreti yansıtmışlar faturama
İlk Statik ip aldığımda internet erişimim gitti 3 gün internetsiz kaldım. Statik ip iptal ettikten sonra internet geldi. İkinci statik ip müşteri hizmetleriyle telefondan görüşerek aktif ettirdim. Gene internet gitti ve hemen iptal ettirdim.

Fatura destek kaydı oluşturursanız ekipler inceleyip dönüş yapacaktır.

1 Beğeni

Teşekkür ederim. Dediğinizi yaptım düzeltiler sağolsun.
Statik İP için siz yardımcı olabilir misin rica etsem?
Uygulamadan ve müşteri hizmetlerinden talep ettiğimde 159 İP tanımlanıyor ve internet gidiyor.

Maalesef, benim IP tanımlama yetkim bulunmuyor. Ekiplerle iletişime geçerek konuyu çözüme ulaştıracağım.