Modem iptal etme

abonelik başvurusu sırasında modem sipariş etmiştim. Modem siparişimi nasıl iptal edebilirim.Aktif bir müşteri temsilcisi neden yok. Lütfen yardımcı olur musunuz?

Merhaba, Bu kısımdan iptal olmuyor mu?
(BTK) Tarife/Kampanyalar Bu kısımdan kayıt açın, durumunuzu iletin.

Aşşağıda ki numaraları arayın, durumunuzu Temsilciye paylaşın.

TurkNet Hızlı İşlem Hattı : 0(850) 288 80 80 (Şebeke içi ücretsiz)

TurkNet Satış ve Başvuru Takip Hattı : 0(850) 288 80 81

TurkNet Çağrı Merkezi : 0(212) 703 43 71

bize ulaşın kısmına yazdım ama ne bir işlem ne de bir cevap verildi twitter destek sayfasına yazdım arkadaşlarımıza ilettik dediler beklemedeyim. ayrıca bu numaralar sadece yeni abone olmak isteyenlere temsilci bağlıyor diğerlerine botlar bakıyor

1 Beğeni

Gerekli yöntemleri uygulamışsınız, yapmanız gereken süreci beklemek. Modem geldiği zaman teslim almayın, alırsanız iade etmek için 14 gün hakkınız var.

peki şu an aktivasyon için imzalamam gereken sözleşmede modem ücreti de var sözleşmenin de yenilenmesi gerekmez mi imzalamalı mıyım?

Evet, yenilenmesi gerekebilir çünkü: imza attığınız zaman mecbur satın almış olacaksınız ve taksit veya peşin olarak çekilecektir sizden. Tabi, sonrasın da iade işlemleri TurkNet tarafından olur mu, sizleri yanıltmamak adına net bir şey diyemem ama sözleşmeyi modem ücreti hariç olarak çıkartılmasını talep edin, Temsilciler ile konuşun Aktivasyon-Modem işleminiz uzun sürerse EFG’e ulaşın.

tamamdır çok teşekkürler

Rica ederim. Umarım çözülür sorununuz.

:rofl: botlar kelimesine bayıldım =) fps hayranı olduğunuz çok belli :smiley:
Bir bakıma evet ama başka numaradan ulaşabilirsiniz yani başka bir numaradan belirtilen numaraları ararsanız görüşme sağlarsınız.