Modem Ip Almıyor - Dsl sorunum yok fiziksel ağ akışı gayet düzgün

29 Ocak’ta oluşan genel arızadan sonra bakım olduğu söylenildi öğleden sonra dsl ve internet ışığımın yandığını fark edince internet geldi sandım ancak hiçbir şekilde modem arayüzüne yani 192.168.1.1 kısmına dahi giriş yapamıyorum . Arıza kaydı açıldı ekip geldi bir gün sonrasında ekip fiziksel bir sorun olmadığını kabloların ve modemin düzgün çalıştığını ancak TurkNet IP Havuzundan modeme ıp verilmediği için işlem yapamadığım söylendi . Müşteri hizmetlerinden IP vermelerini isteyin bu sayede sorun onlar tarafından çözülecektir . Bizim yapabileceğimiz başka bir şey yok denildi . Tekrar kayıt açtım arıza için dedim durum böyle böyle sizin havuzunuzdan ıp alamıyor olduğum söylendi bakım sırasında arızalı bir porta mı bağlandım bu duruma bakar mısınız dedim ip yok port sorunu var mı ondan da haber yok . Öyle bekliyorum evden çalışarak geçinen birisiyim telefon internetim bitti bitecek bana sms ile bile ulaşmıyorlar ya mail atıyorlar ya uygulamadan bildirim geliyor deli saçması bir şey internetim yoksa ben nasıl bilicem neyin ne olduğunu şuan saat 15.31 ve hala hiçbir şekilde durumumda değişiklik yok 3 gün oldu hala çözülecek delirmeme ramak kaldı gerçekten . Bir allahın kulu bulamaz mı ya çözüm bu kadar zor olmamalı gören bir yetkili olursa bu konuyu rica ediyorum yalvarıyorum çözün bunu artık lütfen 1 gün bile dayanacak halim yok LÜTFEN !!!

Merhaba,

Online işlem merkezinden Hizmet Ürünler > Güvenli İnternet profilinden > Aile Profilini seçip tanımlayın. Modem ayarlarınız aynı kalsın. Kullanıcı adı ve şifrelerinizi değiştirmeyin. Aile profiline geçtikten sonra internetiniz gelecek mi? Eğer gelirse tekrardan aynı menüden Güvenli İnternet ’ i kapatıp internet bağlantınızın düzelip düzelmediğine bakabilirsiniz.

Merhabalar, destek kaydınızı kontrol ettiğimizde konunun bir üst ekibe iletildiğini görüntülüyoruz. Kısa süre içerisinde ekip arkadaşlarımız size tekrar ulaşacaktır.

Valla kusura bakmayın da hiçbir şey yapmadınız oturdum koca TurkNet koca Teknik Servis geldi gitti bir şey yapamadı . Oturdum kendim didikliye didikliye sorunumu buldum ettim çözdüm . 3 gün sizin elinize mahçup baktığıma mı yanayım . Kendi bulmama mı sevineyim bilemedim konu kapandı .

Fikriniz için teşekkür ederim buda farklı bir çözüm yöntemi ancak bende işe yaramadı . Farklı yollardan bir çözüm buldum sorunumu düzelttim yardımınız için teşekkürler

nasıl çözdünüz? aynı sorunu ben de yaşıyorum, belki benim sorunum da çözülür.

Şöyle ki statik ip kullanıcısı olmayan kişilerde teknik arızadan veya manuel olarak yapılan resetlemelerde modem sizi tamamen sistemden siliyor . Modem markasına göre değişiyor ancak genelde 192.168.1.1 veya 192.168.1.2 şeklinde modem arayüz ekranına gelip buradan kullanıcı adı ve şifrenizle modem arayüzüne giriş yapıp tekrar kurulum yapmanız gerekiyor . Ancak bu adrese girerken internetiniz güvenli değil gelişmiş güvenlik açın gibi bir yazı gelirse bu kısma tıklayarak ne yazık ki elimde görsel yok . Youtube’da video olarak birileri mutlaka göstermiştir . Oradan güvenlik ayarınızı en yükseğe veya en düşüğe deneme yanılma bu noktası çekerek modemin kullanıcı adı ve şifre kısmına ulaşabiliyorsunuz . Modem kurulumu sırasında Turknetin verdiği bilgiler var blabla@TurkNet gibi giden kullanıcı adıyla şifrenin olduğu kısım buna da Türknetin sayfasından profilinize girince bulabilirsiniz . O bilgileri modeme tekrar girip modeminizin kurulumunu bitirmeniz gerekiyor . Ardından internet gelecektir . Mümkünse telefon bilgisayar veya tabelet farklı cihazlardan bu adımları denerseniz daha iyi olur hatta . Eğer wifi ağınız 2 adetse yani blablabla ve blablabla- 5Ghz yazan varsa bu iki ağdan birinden giriş yapabiliyorsunuz modeme tamamen deneme yanılma yöntemi .

Çok sıkıcı ve garip anlatıyor bu arkadaş ama gideceğiniz yol bu şekilde ;
YouTube =u6xQIkaoRRI
Veya bu videoya da bakabilirsiniz
YouTube =CugN11S7flk

watch?v ile = işaretinden önce boşluk var orayı silip linklere ulaşabilirsiniz . Formda link gönderimi yasak olma ihtimaline karşı yaptım .

Umarım sizinde işinizi yararda vasıfsız TurkNet müşteri hizmetleriyle uğraşmaktan kurtulursunuz

harikasınız ya uzun uzun yazmışsınız, çok çok teşekkür ediyorum. geçmiş olsun size de.

Bende teşekkür ederim ne demek umarım sorununuz çözülür de rahat edersiniz