Modem İadesi

Ya gerçekten TurkNet’e geçtim geçeli sorunsuz bir haftam olmadı. Herhangi bir modem iptali yapmamama rağmen modeminizi iade edin, etmemeniz durumunda faturanıza 1200tl yansıyacaktır şeklinde sms aldım. Günlerdir destek kaydıyla uğraşıyorum, bana sürekli aynı cevapları verip duruyorlar. 10 gün geçirip faturama 1200tl yansıtmaya mı çalışıyorsunuz?! 10 günün dolmasına 2 gün kaldı ve böyle bir şey yaşanırsa sorunu Tüketici Hakem Heyetine kadar taşıyacağımı bilin.

Selamlar @kadirlette, konuya istinaden oluşturulan 67765714 numaralı kayıt üzerinden incelemeler devam ediyor. En kısa sürede dönüş sağlanacak.

Alperen Bey inanır mısınız hiçbir gelişme olmadı. Ben TurkNet ile olan hiçbir problemimi 1 hafta içinde çözemedim. 1 ayı görmemiz gerekiyor illa ki. İnternet bağlantınız ne kadar iyiyse firma olarak müşteri anlayışınız bir o kadar kötü. 1 hafta sonra 1 ay olacak ve bana destek kaydı üzerinden hâlâ “güncel bilgi bekliyoruz” diyorlar. Kafayı yememek elde değil. Bir de faturama böyle bir ek ücret yansımış. Neyin nesidir bu acaba?

Tekrar selam, destek kayıtlarınız üzerinden gereken bilgi paylaşıldı.