Modem İadesi

Merhaba. 04.11.2021 tarihinde başvuru da bulunup 09.11.2021 tarihinde modemin gelmesiyle aktif hale gelen aboneliğimi 71 mbps hız yerine sadece 8 mbps hız alabildiğim ve bu süreçteki hizmetin yetersiz oluşu müşteri hizmetlerine asla bağlanamama gibi sorunlar nedeniyle iptal etmek için online işlemler üzerinden başvuruda bulundum. Kimlik ve iptal dilekçesini sisteme yükledim. İnternet ile beraber gelen 12 aylık taksitli modem ile ilgili ne yapacağım konusunda bilgi sahibi değilim. Müşteri hizmetlerine ulaşamadığım için bilgi alamadım. Bilgi sahibi olan varsa ne yapmalıyım söylerse sevinirim. Hangi adrese hangi kargo ile göndereceğim? Modemle ilgili ücret ödemesi yapmayacağım değil mi?

Selam, modem süresi 14 günü geçmediyse iade etme hakkınız bulunmaktadır, bu süre içerisinde her hangi bir iade ücreti ödemezsiniz.
Şunları deneyin:
musterihizmetleri@turk.net
Instagram veya Twitter, Donanım Haber’den Temsilciye durumunuzu anlatın ve şu numaraları da bir arayın:
0 212 355 1700 ; 0 850 288 80 80 ; 0 850 288 30 24 ; 0 212 703 4371 ; 0850 288 10 10 ; 0850 288 80 84

2 Beğeni