Modem iade ve mahsuplaşma

Sorun 1:

23.02.2024 tarihinde aboneliğimi iptal ettim fakat modemi iade etmem için gerekli olan adres ne sms ne de mail yoluyla bana iletildi. Benimle modemi iade edeceğim adresi paylaşır mısınız?

Sorun 2:

Ayrıca müşteri hizmetleri tarafından iptal işlemleri için arandığımda mahsuplaşma konusunda 12 ay sabit fiyat kampanyasından yararlandığım için kalan ücretlerin iadesini sağlanacak iade kanalının (banka IBAN’ı gibi) belirlenmesini sağlamak istedim fakat kendisi bunu SMS üzerinden veya destek kaydı açarak Türknetle paylaşabileceğimi söyledi ama hizmetim sonlandığı için ne kayıt açabiliyorum ne de SMSlere cevap verebiliyorum. Dolayısı ile kampanyadan kullanmadığım ayların ücret iadesini size sağlayacağım IBAN’a gönderilmesini talep ediyorum.

Sayın yetkililer lütfen benimle iletişime geçiniz.

Selamlar @ozgur07, sizin için 72707310 numaralı kaydı oluşturdum. Bu kayda istinaden inceleme ve dönüş gerçekleştirilecek.

Teşekkürler @alperenatici bey,

Bugün Turknetten tarafıma bir mesaj geldi.

“Merhaba, 2441113 numarali modem hizmetiniz kapatilmistir.TurkNet hizmetinin sunulmasinda kullanilan modem ekipmanlarinin 3 gun icinde tarafimiza iadesini rica ederiz. Dilerseniz Aras kargo ile karsi odemeli gonderebilirsiniz. Cihaz tarafimiza ulasmadigi taktirde sistem otomatik olarak 296 TL faturalayacaktir. Gonderdiyseniz bu mesaji dikkate almayiniz. Mars Lojistik Tuzla-1 Iade Operasyonu, Orhanli mah.Mehmet Akif Ersoy cad.Balaban sok.No:4 Orhanli/Tuzla/Istanbul B016”

Ben modemi TurkNet tarafına 23.02.2024 tarihinde kargoladım ve bugün sorguladığımda kargonun teslim alındığını görüyorum. Sadece şunu sonradan farkettim aras kargo soyadımı yanlış yazmış kargoya ama bir sorun olacağını düşünmüyorum, çünkü modem kutusunun üzerine kişisel bilgilerimi yazmıştım.

Kargo Takip No: 4041695550087

Yeni kayıt oluşturarak işlem yaptım, rica ederim.

Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.