TurkNet aboneliğim iptal edildi arayıp bilgi almak istediğimde bana modemi ve smartwifi 10 gün içinde teslim etmem gerektiğini bildirdiler ve Aras kargo ile karşı ödemeli gönderebileceğim söylenip gönderim adresi SMS olarak yollandı… dün Aras kargoya gittiğimde TurkNet size bir kod vermesi gerekiyor gönderebilmeniz için dedi… ve TurkNet müşteri hizmetlerini aradım ama bir türlü ulaşamadım nedense bu numara ile işlem yapmak istiyorsanız 1 i tuşlayın dedikten sonra 1 e bastığımda görüşme sonlanıyor diğer bütün müşteri hizmetlerinde aynı sonu 80 80 ile biten numaraya yönlendirmekte ama aradığımda dediğim gibi sonuç bu oluyor… uygulama üzerinden şikayet kaydı oluşturdum dün ve hemen ardından arandım aldığım cevap gerekli birime ilettim gelişme olursa haber vereceğiz dediler… bugün oldu yine ses yok yine yazdım yine aynı şekilde cevap aldım tek fark sizi aradık ulaşamadık denmesi ama aynı süre zarfında bende müşteri hizmetlerine ulaşmaya çalışıyordum ekranda attım kendilerine… bir kod vermek bu kadar zor mu ve turknetin benim numarama böyle bir işlem uyguladığını ve modemi zamanında teslim etmememi sağlamaya çalıştıklarını düşünmekteyim açıkcası