Merhaba,
1 ay önce TurkNet 'e başvurdum. Belgeleri yükledim onayladım ve başvurum alındı. Geldiler fiber kablo da çektiler. Bunun üzerinden 1 ay geçti hala ne internetim var ne modemim var. Birilerine ulaşamıyorum. Kimse de aramıyor. Talep bıraktığım halde aramıyorlar. Bu nasıl bir duyarsızlık anlamadım. İptal etmek istesem edemiyorum da. Lütfen mağduriyetim hakkında yardımcı olur musunuz.
Selamlar @shbttn, forum profilinizde müşteri numaranız bulunmuyor. Ekledikten sonra bilgi verirseniz incelemek ve yardımcı olmak isterim.
Merhaba
3******
Adresiniz ile alakalı bir hata söz konusu. Dönüş yapılmadığını belirtmişsiniz fakat kaydınız üzerinden bilgi aktarıldığını görüntülüyorum. Aranmışsınız ulaşılamamış. Buna istinaden yazılı olarak da bilgi paylaşılmış. Paylaşılan bilgiyi aşağıya ekliyorum;
“Merhaba Şahabettin Bey,
Sizi talebinize istinaden aradım fakat ulaşamadım. İnternet başvurunuzun ‘‘Hatalı adres’’ şeklinde ret almış durumdadır. Güncel adresinizi belediyeden öğrenerek ve tarafımıza online işlem merkezimizden bilgi vermenizi rica ederiz. Konu ile ilgili olarak tekrardan aranacaksınız.
İyi günler dileriz.”
Kaydınız üzerinden dönüş yaparsanız ekipler yardımcı olacaktır.
Alper bey,
Adresimde hata yok, Telekom ekipleri gelip fiber kabloyu bağladılar, sadece modem bağlantım kaldı, lütfen en kısa zamanda modem bağlantısı için yardımcı olur musunuz, ya da arayın beni iptal edeyim, işime bakayım, daha ne kadar beklicem
Tekrar selam, konuyu ilgili birime aktardım. Dönüş bekliyorum
Bu konu, son yanıttan 60 dakika sonra otomatik olarak kapatıldı. Yeni yanıtlara artık izin verilmiyor.