Modem degerlerim nasil?

Merhaba daha once konu acmistim altyapim 56 destekledigini soylemisti TurkNet ve abone olmustum max 20 alabilmistim ama evime yerinde destek ekibi geldi max 27 ye. Cikartabildik hat degerlerim nasil kontrol edermisiniz?

Merhaba hat zayıflamanız hala çok fazla Snr değeriniz de sınırda kablonuz yeni ise ve herhangi bir ek priz bağlantısı içermiyorsa ya port arızası yada modem de bir sorun var çünkü w9970 v3 modem bende kullandım arıza olduğunda hat değerleri yanlış gösteriyor bu sorunsa ya modemkn içindeki kapasitörlerden ya da modemin adaptöründen kaynaklanıyor.

Apartmanda oturuyor iseniz karşı komşunun adresi üzerinden sorgulama yapar mısınız TurkNet sorgulama sayfasından?

Ayni şekilde bana ilk dedikleri gibi 56 mbps çikiyor

(GÜNCEL)
Arkadaşlar en son 27 yi geçmiyor demistim. Yerinde destek ekibide geldi baglantilari saglamlastirmisti 7 gun once buatta falan ama 27 yi geçememistik. Bugun modem kapaliydi gunduz saat 12 civari açtim hizim 38 olmus test yaptim 36.50 mbps kadar hiz aldim stabil 4 kere modemi kapa aç yaptim acaba hep ayni hiz gelecekmi diye belli araliklarla fakat hiz 36 37 mbps almaya devam ettim aksam geldim hizim 26 mbps kadar dusmus aç kapat yaptim hep ayni 25 26 da kaldi gene iç hattimda sorun varsa bugun nasil 37 mbps kadar hizim çikti .?
@ModeratriX
@KASPAROV

Bgunki hiz degerleri ekran goruntusu

Paket bilginiz neydi acaba? 35 mbps ise 50 mbps e günceller misiniz? Bağlı olduğunuz dolapta veya santralde yoğun kullanım varsa hız düşebiliyor

1 Beğeni

Paketim 50 mbpss zaten ilk abone olurken 56 ya kadar destekliyor altyapiniz dediler

Şimdi sabah uyandim. Modeme baktim ve hizim gene ayni şekilde artmiş bakalim bu şekilde birakacagim işe gidicem isten de teknik bilgiler bolumunden takio edecegim gelinceye kadar bu hizlar gene devam edecekmi

Destek kaydınız içerisine detay olarak bu bilgiyi de ekleyin. " modeme ulaşan hızım günün farklı saatlerinde farklı değerler gösteriyor. Network birimi tarafından incelenmesini talep ediyorum " şeklinde

Guncel olarak simdi kontrol ettigimde baglantim kopmus ve hizim 27 ye gene dusmus suan.
Bu arada talep açtim

1 Beğeni

Verdikleri cevap şu şekilde;
.
Merhaba,

Sistemde kayıtlı numaradan sizi aradım fakat yanıt alamadım. İç tesisat ekiplerimiz ve Telekom ekipleri yaptıkları ölçümlerde iç tesisat kaynaklı olduğunu teyit ettiler kabloyu yenilmeniz durumunda sorun giderilecektir. Kablolarda sorun olduğundan sürekli değişkenlik göstermektedir.

İyi günler dilerim.

Gerçekten çok saçma kablomda sorun varsa uzun sure internet hizi nasil 40 mbps olur.

Zamanla ek kısmı varsa korozyon yapabilir, ezilme veya iç kısımda bir küçük kopukluk varsa olabilir. Modemi bina girişinde bulunan ankastreye bağlayıp değerleri kontrol ederek iç tesisat problemi olup olmadığını görebilirsiniz. Eğer burada da aynı şekilde ise destek kaydı üzerinden yerinde destek ekibi talep edebilirsiniz.

1 Beğeni

Kabloları düğüm şeklinde bağladıysanız oksitlenme nedeniyle bir süre sonra temas azalır. En iyi yöntem bağlantı noktalarını yak konnektör ile birleştirmek. Bu tip konnektör kablonun hava ile temasını kestiği için oksitlenme olmaz

1 Beğeni

Ankastreden ekipler 50 oldugunu soylediler

Herhangi bir dugumle baglanti yok

Ekipler Max hızı da söylemiş olabilir. Bundan emin olmak için kendiniz yapabilir iseniz net bir şey diyebiliriz iç tesisat ile ilgili :man_shrugging:

Maalesef aşagidan hiz testi yapamam nasil yapacagimi bilmiyorum zaten :slight_smile: ayriyetten priz de yok aşagida

Evet elektrik olmaması büyük sorun olabilir. O zaman direkt ölçüm yapmadan gelen ekiplerin 50 mbps sözüne istinaden yeni bir kablo ile iç tesisatı yenileyebilir / yeniletebilirsiniz.

Arkadasimdan şu Vodafone modemini aldim ve bunu taktik birde ankastreden gelen kablo prize giriyordu prizi devre disi birakip kabloyu direkledim şimdi hat degerlerim nasil?
Hizda fark etmedi.