Modem buluşması gereken hızda buluşmuyor

İyi günler. Altyapıma gelen hız 82 Mbps, saha dolabına olan uzaklığım 72 metre, ilk zamanlar 89 Mbps alıyordum, zamanla düşmeye başladı. 1 hafta içerisinde hızım 58 Mbps’ye kadar düştü ve her geçen gün düşmeye devam ediyor. Eski saha dolabına olan uzaklığım 433 metre idi o zaman da 55 Mbit civarı hız alıyordum.

altyapı sorgu

Merhabalar, yaşamış olduğunuz sorununuzu hızlıca modem buluşması gereken hızda buluşmuyor kategorili bir destek kaydı açarak bize iletir misiniz?

Sormakta fayda var. Son zamanlarda ankastre kutunuza veya iç tesisatınıza bir işlem yapıldı mı? Eğer bir işlem yapıldıysa ve kablolarınıza ufakta olsa bir zarar verildiyse bu sorunları yaşamanıza sebep olmuş olabilir.

2 Beğeni

Tam olarak emin değilim ama bu hız dalgalanmaları olmadan önce binamıza 1 ekip tt çalışanı gelmiş ankastre ile uğraşmışlar, bizzat görmedim ama komşumuz gördüğünü söylüyor

Yüksek ihtimalle ankastrenize yapılan işlem sonrasında sizin hattınıza müdahalede bulunulmuş ve hızınız bu yüzden düşmüş :frowning: Siz dediğim gibi hılzıca bir kayıt oluşturun. Detaylarına bakılsın.

1 Beğeni

Kayıt oluşturdum ama sorunumun port yoğunluğundan kaynaklandığını söylediler. Tekrardan kayıt oluşturcam umarım bu sefer çözülür.

1 Beğeni

Kaydınızın içerisine ankastre kutusunda müdahaleden sonra sorun yaşanmaya başlandığını belirtin.

1 Beğeni

Ekleyeceğim. Cevaplarınız ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim.

1 Beğeni

TurkNet yerinde destek ekibi geldi ankastreyi kontrol ettiler. Ankastreye 51 Mbps internet geldiğini söylediler ama TurkTelekom ekipleri eve 88 Mbps yolladığını söylemişlerdi bir önceki geldiklerinde.
İş çok saçma sapan yerlere gidiyor ortada bir sorun yokken binaya gelen tt çalışanlarının interneti kesmesi ve ardından hızımın düşmesi gerçekten beni bilerek yaptıklarına dair şüpelendiriyor. @EFG

1 Beğeni

Ankastreden yerinizi değiştirmiş olabilirler mi her bağlantı birbirinden farklı hız veriyor tt ekibi söylemişti bana bizzatta gördüm hepsinden ölçüm yaptılar hepsi farklı değerler veriyor aynı ankastrede

O konuda gerçekten hiçbir fikrim yok, bugün ki gelen arkadaş mevcut kablonun çakılı olduğu yeri ölçtüğünde 51 Mbps olduğunu söyledi gerçekten anlam veremiyorum.

Muhtemelen yerinizi değiştirmiş olabilirler bu gün gelip benimkini değiştirdiler 40 dan 53 e çıktım dış tesisatta arıza var diyede kayıt oluşturdular bir üst ekip gelip dış tesisatı değiştirecek sanırsam

1 Beğeni

Umarım bu kadar ufak bir arızadır da fazla uğraşmam,

Umarım sorununuz kısa sürede çözülür online işlemler üzerinden arıza kayıdı oluşturdum ben ertesi gün gelip baktılar müşteri kaynaklı dediler TurkNet garantiye almak için bir daha kontrol ettirelim dedi ettirdiler sorun sahada fiziksel sorun tespit edilmiştir olarak değişti 2 gün arka arkaya Tt ekipleri geldi şimdi üst ekip gelip kablo değiştirecek sanırsam

1 Beğeni