MH Sorunsuz Kullandığım Ipv6 Servisini Kapattı Açmıyor

Merhaba, geçtiğimiz günlerde gece 01-06 saatleri arasında bölgemde altyapı çalışması varmış ben de o gün gece kesilince öğrendim neyse o günden sonra cep telefonundan bazen sosyal medayalara youtubea girememeye başladım fakat ethernet ile bağlantıda bir sorunum yoktu. Mh’ye durumu bildirdim ve pat diye hızımı 100 den 80e düşürdü şimdi deneyin vs dedi Allah’tan telefondaydım dedim hemen geri yükseltin benim hızdan bir sorunum yok neden böyle bir şey yapıyorsunuz sonra yükseltti ve dedi tamam sorunu gördüm hallediyorum dedi ve kapattık. Bir baktım tam 3 senedir 1 kere bile sorun yaşamadığım ipv6 servisimi kapatmış sağolsun hanfendi. İlk test kullanıcılarındanım ve gerçekten sorun yaşamadığımı burada da söylemiştim. Mh’ye tekrar yazıyorum aktif ettik diyorlar fakat ne yaptıysam çalışan ipv6 hizmetim artık geri gelmiyor.
Müşteri No: 910990

Selamlar @Nuroxy, hattınız üzerinde birkaç işlem gerçekleştirdim. Rica etsem durumu test edip buradan bilgi paylaşır mısınız?

1 Beğeni

Ayrıca hocam ben destek kaydını ilk açtığımda açma sebebim mobilde mesela twitterda fotoğraflar yüklenmemeye başladı o altyapı çalışmasından sonra geç gelmeye başladı youtube da aynı şekilde mobil cihazlarda. Şu anda da mesela genişbant ayarlarından ipv4/ipv6 ortak yapınca aynı sorun başlıyor ama ipv6 yine yok. Öncesinde ipv6 varken hiç bu tür sorunlar yaşamamıştım.

Malesef hala yok, bugün bir arkadaş ipv6 için yardım isterken hattınızı güncelledim diyip tekrar hızımı düşürdü sağolsun hiçbir sebep yokken bir an celallendim sonra diğer mh görüp aradı iznim olmadan nasıl böyle bir şey yapar ben gerekli aksiyonları alacağım deyip tekrar yükseltti. Olan bizim ipv6 ya oldu ne güzel de kullanıyordum uzun zamandır :slight_smile:

IPV6 hizmetiniz aktif. Modem üzerinde ekstra bir değişiklik yapmadıysanız kullanabiliyor olmanız lazım.

Malesef değişiklik yapmadım az önce acaba dedim sonra 3 kere sürüm değiştirdim hala yok. Sanırım artık ipv6 kullanamayacağız.

image

Bizim arka planda yapabileceğimiz ek bir işlem bulunmuyor. Sistem üzerinden IPV6 tanımınızı yineledim. IPV6 aktif. Modem firmware güncellemesi nedeniyle sorun yaşıyor olabilirsiniz. Marka, model ve firmware sürümü iletirseniz @tnetwork @moderators ekipleri yardımcı olabilir.

Geçmiş olsun :+1: Çok konu var forumda yıllardır hiç bir değişiklik yapmadan kullananlar maalesef gidip geldiğinde bile kullanamıyor. Çözülmez artık…

Altyapı sağlayıcısının çalışmaları esnasında bu sorun ortaya çıkıyor. Çalışmalar hâlâ devam ettiği için sorunun çözümüne dair bir tarih vermek mümkün değil.

TurkNet bu sorunu neden çözemiyor? Şeffaf, kullanıcı dostu ve müşterisini dinleyen bir sağlayıcı olarak geçtiğimiz ve tercih ettiğimiz TurkNet bu konuda neden bizi duyamıyor?

1 Beğeni