Merhaba Bunu Biri Açıklayabilir Mi?

Merhaba Bugün TurkNet elektrikçi çağırdım ve bağlantıyı yaptılar.
internetim geldi ve resimde gördüğünüz hız değerlerini aldım.
memnuniyet ve aktivasyonun olduğunu gören TurkNet beni aradı. konuşmadan sonra bağlantım 1 dakka koptu DSL kırmızı yandı ver geri geldi. Resimde kırmızı olarak çerçeve yaptığım yer konuşma kapandıktan sonra olan durum
sonuç olarak bu sahtekarlığı görüyorsunuz dimi.
Yazıklar olsun.

1 Beğeni

yok mu açıklayabilecek hiç kimse

+1 varmı tavsiye verecek birisi

Selam

Önceden nasıl bir sorun vardıda ekip geldi? Bide modem değerleri nasıl?

Merhaba ben daha yeni abone oldum. Ankastre etiketleme yapılmamıştı. Etiketleme yapıldı ama kablo takılmadı. Bende bugün elektrikçi çağırıp bağlantıyı yaptırdım internetim hemen aktif oldu sinyal geldi.
güzel hızlar aldım resimde görüldüğü gibi.
aktif olduğunu gören TurkNet hemen beni aradı memnuniyet vs. telefonu kapattım internetim 1 dakka gitti geldi hızım resmen down 15 up 3 sabitlendi

Arıza kaydı açıp kablolu test sonuçlarını atın bence
Ekran görüntüsü de tam ekran ekleyin ki soru işareti oluşmasın kafalarda

Modem değerlerinizi atabilir misiniz?

=============================================================================
xDSLFwVersion: FwVer:5.12.12.0_B_A60901 HwVer:T14.F7_0.0
Line State: Up
Modulation: ITU G.993.2(VDSL2)
Annex Mode: ANNEX_B

INP downstream: 0
INP upstream: 0
shineGINPdownstream: 0
shineGINPupstream: 0
reinGINPdownstream: 0
reinGINPupstream: 0

TPSTC type: 64/65B PTM TC

near-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
near-end fast channel bit rate: 16381 kbps
far-end interleaved channel bit rate: 0 kbps
far-end fast channel bit rate: 4095 kbps

near-end FEC error fast: 0
near-end FEC error interleaved: 0
near-end CRC error fast: 3209
near-end CRC error interleaved: 0
near-end HEC error fast: 0
near-end HEC error interleaved: 0
far-end FEC error fast: 11
far-end FEC error interleaved: 0
far-end CRC error fast: 0
far-end CRC error interleaved: 0
far-end HEC error fast: 0
far-end HEC error interleaved: 0
DSL uptime : 1:48, 11 secs
DSL activetime :0 min, 16 secs

Downstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin downstream: 15.2 dB
output power upstream: 5.4 dbm
attenuation downstream: 11.8 dB

Upstream:
relative capacity occupation: 100%
noise margin upstream: 14.2 dB
output power downstream: 12.3 dbm
attenuation upstream: 18.3 dB

Bit table:
carrier load: number of bits per tone
tone 0- 31: 00 00 00 00 22 33 32 22 23 22 22 11 22 22 32 33
tone 32- 63: 30 00 00 00 00 00 00 00 11 11 21 10 20 00 00 01
tone 64- 95: 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 96-127: 01 00 00 00 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 128-159: 00 00 00 00 00 00 01 01 11 00 10 10 11 10 00 00
tone 160-191: 00 11 01 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00
tone 192-223: 00 00 00 00 10 11 10 11 11 11 11 11 11 11 01 01
tone 224-255: 11 10 11 11 10 01 11 11 11 11 11 01 11 01 01 00

Bu arada TurkNet ya da x firması bile isteye neden size böyle bir kısıtlama yapmak istesin ki? Siz onlara para ödüyorsunuz sonuç olarak

haklısınız mantıken bende öyle düşünüyorum. ama hat değerim aktifleşip aniden üstüne arayıp. kapattığında internetip kesilip hızımın düşmesi bana çok manidar geldi

1 Beğeni

Bunun bilinçli olarak yapılmadığını düşünüyorum. Konu ile alakalı kayıt bırakın isterseniz.

hat değerlerim normal mi? ben yorumlamayı bilmiyorum

Değerlerde şu anlık pek sıkıntı yok gibi

Peki resimde de gördünüz mü. Hiz testi yaptigim saat araliklarini. Bu deger resmen 15 e sabitlenmis var mi mantikli aciklamasi sizce.?

Şu an hattınıza 16mbps tanımlı. Eğer hızım düşük sekmesinden kayıt açıp hızınızın olması gerekenden düşük olduğunu söylerseniz bakıp düzeltirler. Ha bu arada, paketiniz kaç mbps paketi?

Bana 35 tanimli nasil 16 ya Allah’ım yaRabbim valla çıldıracamm. Bu islemi nerden yapmam lazim. Online işlemlerde teknik bilgiler kismi falanda yok bende

TurkNet Online İşlem Merkezi yardım merkezi, işlem, tarife/paket kampanya ile ilgili destek istiyorum diye devam ediyor

1 Beğeni

Böyle ISS olmaz olsun. internet bağlanmıyor diye o kadar uğraştım. kendim bağlattım şimdide hızımı düşürdüler. Gerçekten yazık. adam akıllı bir çağrı merkezi destek personelleri bile yok. Neyse ağlamanın manası yok. İptal Ediyorum