Mağduriyet ~ seyirci kalan Türknet

07.11.2023 tarihinde TurkNet’e müracaat ettim işlemlerim başlatıldı .Sonrasında binama türktelekom ‘un bağlantı yapacağı söylendi bağlantı için beklemeye başladım 24.11.2023 tarihinde türktelekom bağlantımı yattığı iletildi tarafıma TurkNet kurulum ekibi geldi kurulumu yaptı 25.11.2023 tarihinde anca Türk Telekom’un bağlantımı yanlış yaptığını belirterek bir ağrıza kaydı oluşturdu . 28.11.2023 tarihinde geldiğimizde halen arıza çözüme ulaşmış değil . İsmini duyurmuş ve bilinirliğini kazanmış TurkNet neden Türk Telekom’a müşterilerini mağdur ettiriyor . Türktelekom ekipleriyle görüştüğümde bizim müşterimiz olsanız gelip bakardık diyorlar . Bir internet müracaatı ve açılımı 2023 bitiyor 2024 senesi geliyor nasıl bukadar uzaya biliyor . Bulunduğum yer şehir merkezinin en göbek noktası gerçekten mağdur ediliyorum her Türk net müşteri temsilcisi aradığında dile getirdim ben işlerimi internet üzerinden yapan biriyim diye aciliyet bildireceğiz denmekten başka bir adım öteye gidilmediğini her geçen gün daha çok farkediyorum !

Selamlar @huseyinkilickiran, hizmetinize ulaştım ve konuyu inceledim. Belirttiğiniz gibi yerel sağlayıcı kaynaklı bir aksama yaşanıyor. Konu hakkında ilgili birimlerle iletişime geçtim. Öncelik ve hassasiyet talep ettim.

1 Beğeni