Merhaba,
4 Ekim günü öğlen saatlerinde TurkNet ekibinden arkadaşlar gelip Telekom hattı yerine Gigafiber kurulumunu yaptılar. Testleri yaptık ve herhangi bir sorun yoktu. Yaklaşık bi’ 10 saat kadar kullanımdan sonra, aynı günün akşamı gece yarısında bilgisayarı kullandığım esnada internetim kesildi, ne olduğuna anlam vermeye çalışırken modemin yanında gelen diğer ufak kutunun üzerindeki LOS ışığının kırmızı yanıp söndüğünü gördüm. Durumu internette araştırdım ve bunun fiber kabloda kırık nedeniyle olabileceğinden bahsedilmiş, bu durum bana garip geldi açıkçası çünkü sabah ekipler nasıl bıraktıysa tamamen aynı şekilde duruyordu tüm tesisat. Yine modem resetlemeyi vs denedim, kabloyu tak çıkar yaptım ancak değişen bir şey olmadı. Sonrasında desteğe yazdım konu ile ilgilenileceği söylendi ancak bugün internetsiz 3. gün olacak ve saat 2’ye geldi henüz arayan soran yok, uygulamadaki destek kısmında da aktif bir talebim olmasına rağmen bir dönüş alamıyorum.
Konu ile alakalı yardımcı olabilirseniz memnun olurum.
Selam @Carlzberg, rica etsem forum profilinize müşteri numaranızı ekler misiniz?